News Flash:

2400 lei pentru smartphone de la orange care s-a stricat de 4 ori

29 Ianuarie 2013
1038 Vizualizari | 0 Comentarii
LG Optimus Black
Un clujean si-a cumparat un telefon inteligent de la Orange Cluj, care costa in magazin 2.400 de lei, dar a ajuns sa regrete acest lucru. Telefonul este defect in permanenta si a fost dus in service de patru ori, fara niciun rezultat.

”Am platit pe telefon 500 de lei si platesc un abonament de 100 de lei pe luna timp de 2 ani. Asadar voi avhita in total circa 2.900 de lei. L-am luat in august 2011. Este un LG Optimus Black. L-am luat si dupa cateva luni a inceput sa faca figuri. S-a defectat camera si apoi softul a crapat. Cu cei de la Orange am tot vorbit, dar fara niciun folos. Mi-a zis o angajata de la Cluj: ”Pai v-ati folosit un an de zile de telefon nu va ajunge?”. Pe nevasta mea au tot dus-o cu zaharelul, dar cu mine nu si-au mai permis, desi in final tot nu mi-au rezolvat problema.

L-am dus la reparat in ianuarie 2012 cand camera s-a defectat si softul nu mai functiona bine. Au reparat camera, dar softul mi-au zis ca nu il pot face si sa-l duc la bisnitari si sa ma descurc. In cele din urma au facut ceva la soft, dar au schimbat si IMEI -ul (codul de identitate al telefonului) si mi-am pierdut si asigurarea. Cei de la Orange Cluj nu mi-au spus ca s-a facut aceasta modificare si m-am trezit si cu garantia pierduta”, a explicat Vasile Nemes, clujeanul nemultumit de serviciile Orange.

Telefonul a mai fost dus la reparat in martie 2012, cand s-a stricat din nou, dar si de doua ori in ianuarie 2013. ”Softul da rateuri. Navigatia se porneste singura cand telefonul sta pe masa si daca ma suna cineva intra pe difuzor. Mi-au spus ca nu pot schimba softul pentru ca nu-l au. In garantie se specifica faptul ca, daca produsul prezinta defectiuni se repara sau se inlocuieste. Ultima data l-au tinut in service o saptamana si i-au facut teste de semnal si l-au adus si mi-au spus ca merge. La ei in magazin mergea, dar dupa 20 de minute iarasi a dat erori”, a mai povestit Nemes.

Clujeanul a facut o plangere la OPC in ianuarie 2013, dupa ce telefonul a stat de doua ori in service, iar plangerea a fost trimisa de la Cluj la Bucuresti, pentru ca numai autoritatea nationala poate ancheta cazul.

”M-am gandit acum ca o sa imi duc telefonul la un service particular si voi incerca sa il repar. Imediat imi expira perioada de 2 ani de cand l-am luat si pierd garantia pe care nu o am oricum”, a mai pus Vasile Nemes.

Clujeanul sustine ca are acasa un dosar intreg care sa certifice ”experienta” pe care a trait-o dupa ce si-a cumparat telefonul, care il costa o mica avere.

Reprezentantii Orange
nu au putut fi contactati, fiind trimisa o cerere pentru a obtine informatii despre acest caz.
sursa:
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

clujean telefon inteligent orange cluj defect imei garantia pierduta
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0938 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012484 (s)