News Flash:

4 alimente care trebuie evitate la micul dejun. Cele mai bune optiuni

28 Ianuarie 2014
699 Vizualizari | 0 Comentarii
Chiflele si alte produse din faina alba rafinata nu sunt recomandate la masa de dimineata pentru ca te vor lasa fara pic de energie.

Studiile au aratat ca persoanele care obisnuiesc sa manance la micul dejun sunt mai sanatoase. Insa, nu toate alegerile pe care le facem la micul dejun sunt bune pentru sanatatea noastra. Unele alimente trebuie evitate, deoarece genereaza o crestere brusca a glicemiei, dupa care te lasa fara energie, avertizeaza nutritionistul Kristin Kirkpatrick, citat de eva.ro. Iata ce alimente trebuie sa eviti la micul dejun:

Locul 1. Chiflele sau alte produse din faina alba rafinata
O chifla obisnuita contine aproximativ 500 de calorii si este echivalentul a cinci felii de paine, avertizeaza nutritionistul. De aceea, chifla sau alte produse de panificatie facute din faina alba sunt cele mai proaste alegeri pe care le poti face la micul dejun. Acestea au in compozitia lor faina rafinata, lucru care genereaza o crestere brusca a glicemiei, urmata de o scadere brusca a nivelului de energie.

Locul 2. Laptele condensat sau diverse pudre pentru cafea
O cantitate mica de cafea naturala este benefica pentru organism, sustine nutritionistul. Insa, majoritatea oamenilor prefera sa-i altereze aceste calitati benefice adaugand tot soiul de pudre sau variante de lapte condensat care au un continut ridicat de grasimi trans (grasimi rele pentru inima).

Citeste si: Cum sa ai energie intreaga zi

Locul 3. Cerealele in toate culorile
Orice tip de cereale colorate si cu o cantitate exagerata de zahar trebuie evitate nu numai la micul dejun, ci in general, avertizeaza specialistul. Din cauza colorantilor si a cantitatii ridicate de zahar, aceste cereale au fost asociate cu hiperactivitatea in cazul copiilor care le consuma cu regularitate.

Locul 4: Mezelurile procesate din comert
Au un continut exagerat de sare, pe langa alte ingrediente necunoscute si care au un efect dezastruos asupra organismului.

Cele mai bune optiuni pentru micul dejun
Daca te-ai decis sa eviti aceste alimente prezentate mai sus, nutritionistul iti recomanda cateva dintre cele mai bune optiuni pentru masa de dimineata:

Ouale
Au un continut ridicat de proteine, dar si o multitudine de alti nutrienti care imbunatatesc memoria si vederea.
De asemenea, consumandu-le la micul dejun asigura o senzatie lunga de satietate si te impiedica sa faci alegeri nesanatoase.

Bananele
O banana contine 422 de miligrame de potasiu si niciun gram de sare, sustine nutritionistul. Astfel ca, aceasta combinatie este cea mai potrivita pentru a regla tensiunea arteriala. Pentru a contracara efectele consumului exagerat de sare este esential sa introducem in dieta alimente bogate in potasiu, sustine expertul.

Citeste si: Cele mai sanatoase alimente pentru micul dejun

Grepfrutul
Are un continut ridicat de vitamina C, potasiu si fibre. De asemenea, consumand o jumatate de grepfrut la micul dejun poti sa slabesti mai usor, deoarece intensifica arderea grasimilor.

Fructele de padure
Asigura antioxidanti, fibre si vitamina C, dar fara sa aduca un numar ridicat de calorii. Alege fructele pentru gustarile dintre mesele principale.

Iaurtul grecesc
Contine proteine si calciu, insa este de preferat sa il alegi pe cel simplu. Daca poftesti la iaurtul cu fructe, opteaza pentru un iaurt simplu pe care sa-l amesteci cu fructe proaspete.

Ceaiul negru, verde, alb sau cafeaua simpla
Aceste tipuri de ceai sunt recunoscute pentru proprietatile antiinflamatorii, dar si pentru protectia pe care o ofera impotriva cancerului, diabetului si a bolilor de inima. Consuma-le cu regularitate, insa este de preferat sa nu le indulcesti. Poti sa optezi pentru o jumatate de lingurita de miere de albine naturala. De asemenea, cafeaua neagra simpla aduce beneficii pentru memorie, dar si pentru inima atunci cand este consumata in cantitati moderate.

Citeste si: Motivele pentru care NU ar trebui sa mai consumi cremvusti

Terciul de ovaz, quinoa, amarant
Asigura un continut mare de fibre care mentin senzatia de satietate si ajuta la scaderea nivelului de colesterol rau. Pune peste terci cateva felii de banane, unt de arahide/migdale si cateva nuci pentru a obtine o combinatie perfecta de proteine, carbohidrati si grasimi sanatoase.
sursa: eva.ro

chiflele produse energie micul dejun ouale bananele grepfrutul
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1053 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018198 (s)

loading...