News Flash:

7 alimente care te ajuta sa traiesti mai mult

12 Ianuarie 2014
921 Vizualizari | 0 Comentarii
Hippocrate, parintele medicinei, a spus o data: „Alimentele sa fie medicamente si medicamentele sa fie alimente”. El a fost primul om care a sustinut ca bolile nu erau cauzate de supersitie sau zei, ci mai degraba de dieta, stil de viata si factori de mediu.

Intr-o perioada in care oamenii nu cunosteau prea multe despre anatomie (disectia era considerata tabu), Hipocrate avea mare succes in vindecarea afectiunilor prin ajutarea organismului uman sa accelereze puterile de autovindecare.

Iata o lista de super-alimente, fiecare dintre acestea posedand cobinatii unice de vitamine si minerale de care organismul are nevoie pentru autovindecare, a lupta impotriva si a ramane sanatos, potrivit specialistilor site-ului wakeup-world.com. Nu toate sunt alimente care sa se gaseasca in lanturile obisnuite de restaurante sau in minimarketurile de la coltul strazii, insa merita efortul sa le gasiti si cumparati si sa invatati cum sa le incorporati in dieta voastra. Aceasta lista cuprinde numai 7 alimente, insa exista si alte alimente care merita sa se gaseasca aici. Lasati alimentele sa fie medicamete, chiar daca pe termen scurt sunt mai scumpe, pretul merita daca luam in calcul ca pot tine cancerul la distanta.

1. Napi
Contin carotenoide care protejeaza impotriva cancerului a bolilor de inima si a infectiilor. De asemenea, acestea mentin sanatatea ochilor. Napii sunt bogati in fibre si in vitamine precum vitamina K (ajuta la sanatatea oaselor), vitamina C, acid folic, vitamina B6, magneziu si potasiu. In plus, napii reduc nivelul colesterolului rau si sunt o sursa excelenta de calciu (protejeaza impotriva osteoporozei).
 
2. Acai
Aceste fructe sunt o sursa de anotocianina, care mentine sanatatea inimii, ajuta la pierderea in greutate, contin o multime de antioxidanti, reduc inflamatiile si imbunatatesc circulatia, protejeaza pielea impotriva degenerarii celulare.

3. Uleiul de nuci de cocos
Ajuta corpul sa absoarba alti nutrienti, poate fi gatit la temperaturi foarte inalte, contine monolaurina, un nutrient care se gaseste doar in laptele matern, ajuta la controlul diabetului.
Poate fi folosit ca tratament de par.

Citeste si: Cele mai sanatoase alimente pentru micul dejun

4. Seminte de chia
Contin omega 3, te ajuta sa ramai hidratat, regleaza nivelul glicemiei. Sunt bogate in proteine, complex de vitamina B, calciu, potasiu si fibre.

5. Linte si fasole
Bogate in fibre solubile sunt excelente pentru scaderea colesterolului, bogate in fier. Daca sunt consumate cu alimente cu continut ridicat de vitamina C, maximizeaza absorbtia fierului.
Bogate in proteine si fibre sunt foarte satioase.

6. Afine
Continut mare de antioxidanti, previn infectiile, bogate in selenium, zinc, fier, vitamina C, complex de vitamina B, vitamina E. Ajuta la mentinerea sanatatii creierului si sunt bogate in fibre.

7. Maca
Este un afrodisiac puternic – pentru ambele sexe, imbunatateste energia, forta si rezistenta;
Reduce anxietatea si depresia.
sursa: sfatulparintilor.ro

hippocrate parintele medicinei alimentele medicamente super-alimente
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1036 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012442 (s)