News Flash:

8 exercitii ideale pentru a slabi dupa Sarbatori

5 Ianuarie 2014
865 Vizualizari | 0 Comentarii

Mesele bogate de care te-ai bucurat alaturi de cei dragi te-au impovarat cu siguranta cu cateva kilograme in plus dupa festinul de Craciun si Revelion. La inceputul lunii ianuarie te vei simti din nou dornica sa revii la greutatea ta obisnuita, de aceea un set de exercitii fizice, usor de pus in practica acasa, te vor ajuta sa iti recapeti rapid forma dupa sarbatori. Tot ce trebuie sa faci este sa rapesti 10-15 minute din timpul tau liber in fiecare zi, sa creezi o atmosfera energizanta cu ajutorul muzicii si sa iti pui sangele in miscare. 



1. Incalzirea



Inainte de orice efort fizic pe care il depui, este important sa iti incalzesti muschii pentru a exclude posibilitatea unei accidentari. Timp de aproximativ 3-5 minute, fa cateva intinderi simple, in picioare sau in plan orinzontal, pana cand simti o senzatie intensa de caldura la nivelul tesuturilor corpului.



2. Urcatul si coboratul scarilor



Intrucat vremea de afara nu este tocmai propice pentru plimbare, incearca sa urci si sa cobori de cateva ori pe un plan ridicat: scara, bordura, scaun jos. Acest exercitiu usor te ajuta sa-ti tonifiezi muschii fesieri si soldurile, abdomenul si spatele. In acelasi timp, beneficiezi si de un usor impact al exercitiului de tip aerobic.



3. Saritura la coarda



Chiar daca este un joc al copilariei, saritura la coarda reprezinta un excelent exercitiu cardio, benefic pentru recapatarea formei generale a corpului. Incearca sa executi cate 15 sarituri consecutive, de 3 ori.



4. Alergarea pe loc



Credeai ca jogging-ul este un sport accesibil doar in exterior sau la sala de fitness? Ei bine, alergarea pe loc are aproximativ aceleasi efecte pozitive asupra tonusului muscular, daca o faci cel putin 5-6 minute in fiecare zi. Pe masura ce rezistenta ta fizica creste, poti mari intervalul cu cate 15-20 secunde zilnic, "adaugand" si alte variatiuni care topesc eficient caloriile: ridicarea genunchilor la piept, pendularea gambelor la spate, jocul de glezne etc).



5. Sarituri pe loc



Sesiunea "cardio" poate fi incheiata cu succes apeland la distractivele sarituri pe loc. Le poti executa cu genunchii la piept, rotind sau miscand lateral bratele. La inceput, este bine sa limitezi repriza la un singur minut, urmand ca ulterior sa adaugi cate 20-25 de secunde in fiecare zi.



6. Genuflexiuni



Profesorii de sport includ acest tip de exercitiu in orele de curs dintr-un motiv intemeiat: tonifiaza muschii picioarelor, te ajuta sa pastrezi o pozitie corecta a coloanei vertebrale si tonifiaza abdomenul. Initial, 3 seturi de cate 10 repetari sunt suficiente. Ulterior, adauga cate 2-3 in plus in fiecare zi.



7. Abdomene



Cunoscute pentru importanta lor in tonifierea trunchiului, abdomenele sunt singurele exercitii cu adevarat utile in conturarea unei talii de viespe. Incepe cu doua seturi de cate 15 repetari, apoi mareste numarul cu cate 3-5 ridicari zilnic.



8. Flotari



Sprijina-ti bratele si genunchii de podea si executa, initial, 5 repetari in 3 seturi consecutive. Acest exercitiu lucreaza pieptul, spatele, deltoidul frontal, tricepsul si bratele. Nu ai nevoie de exercitii complicate pentru a obtine un rezultat satisfacator. Apeleaza la aceste cai clasice si eficiente pentru tonifierea corpului si bucura-te de trupul tau, in forma sa cea mai buna.



Sursa: eva.ro.


mesele bogate kilograme craciun revelion exercitii fizice 7 abdomene
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1169 (s) | 35 queries | Mysql time :0.016416 (s)

loading...