News Flash:

A suferit un atac de cord, iar medicii i-au spus ca totul s-a intamplat din cauza anticonceptionalelor pe care le lua

30 Octombrie 2015
823 Vizualizari | 0 Comentarii
sarah
Sarah Brison, o tanara de 23 de ani din Marea Britanie, a suferit un atac de cord dupa ce a luat anticonceptionale. Femeia a povestit ca momentul in care a inceput sa se simta rau a fost ingrozitor.

Sarah luase seara pastila, iar a doua zi dimineata s-a trezit cu dureri ingrozitoare. Initial, tanara a inceput sa vada in ceata, apoi nu se mai putea misca. A crezut ca are un atac de panica si ca o sa treaca repede.

Cand a ajuns la spital, medicul i-a spus ca suferise un atac de cord, din cauza unor probleme cauzate de pastilele anticonceptionale.

"Cand am deschis ochii, nu reuseam sa mai vad cu claritate. In doar cateva secunde, nu am mai vazut deloc. Nu imi mai simteam mainile si picioarele. Transpiram si simteam o greutate imensa in piept. Singurul simt pe care il mai aveam era auzul", a povestit Sarah.

Iubitul ei a fost cel care a chemat ambulanta. Medicii de la spitalul St. George, Londra, au reusit sa ii restabileasca pulsul.

"Ii tot intrebam pe medici cum se poate ca la 23 de ani sa ma o astfel de problema. Imi era frica de faptul ca o sa mor", a continuat tanara.

Sarah a stat 6 zile in spital, sub atenta supraveghere a medicilor. Ea lua anticonceptionale de 6 ani.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

Galerie Foto

sarah1
sarah pastila spital pastilele anticonceptionale ambulanta
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0743 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012319 (s)