News Flash:

Alimente pe care sa nu le mananci nici macar atunci cand mori de foame

4 Februarie 2018
905 Vizualizari | 0 Comentarii
Cereale cu zahar

Uneori poate parea greu sa ai un stil de viata echilibrat, mai ales cu toate tentatiile din jur. E mai usor sa comanzi o pizza seara, dupa o zi grea si obositoare, decat sa stai in bucatarie ore intregi pentru a prepara cina. Cu toate acestea, exista cateva alimente pe care ar trebui sa le eviti cu orice pret, chiar si atunci cand nu mai poti de foame. Descopera-le mai jos!

Suc de fructe

Chiar daca nu este vorba despre un aliment, sucul de fructe trebuie sa fie inclus in categoria lucrurilor pe care nu ar trebui sa le mai consumi. Cu siguranta crezi ca este natural pentru ca, aparent, are fructe in compozitie, dar daca citesti cu atentie eticheta de pe ambalaj vei observa ca ceea ce consumi nu este chiar suc de fructe 100%. Aceste bauturi sunt, in mare parte, obtinute din apa cu zahar. Mai mult decat atat, unele contin sirop de porumb cu un nivel ridicat de fructoza, care este cauza obezitatii si contribuie la dezvoltarea diabetului de tip 2. Daca vrei neaparat sa bei un pahar cu suc de fructe, asigura-te ca este natural 100%, fara conservanti.

Gogosi

Gogosile sunt, de fapt, aluat prajit, deci nu trebuie in niciun caz sa mai mananci asa ceva.     ntr-adevar, sunt gustoase, iti incanta papilele gustative, dar sunt pline de grasimi saturate si zahar. O gogoasa mica glazurata contine 260 de calorii si 14 grame de grasime. Asadar, daca vrei sa ai o sanatate de fier, renunta la gogosile pe care le cumparai in fiecare zi de la patiseria din colt.

Covrigi

Chiar daca un covrig nu este prajit, acesta reprezinta o bomba de calorii. Multi dintre covrigii pe care ii iei in fiecare dimineata de la covrigarie contin peste 400 de calorii si nu sunt facuti din cereale integrale. Cei care sunt preparati din faina alba nu iti vor furniza suficiente fibre, de care organismul tau are nevoie pentru a functiona corect.

Cartofi prajiti

Cartofii prajiti in ulei sunt deliciosi, mai ales daca sunt crocanti si cu un strop de sare. Cu toate acestea, consumul lor nu iti aduce niciun beneficiu. Acestia sunt plini de sodiu, grasimi si calorii. Indiferent ca ii mananci cu ketchup sau ca garnitura la friptura, va trebui sa renunti la ei si sa ii inlocuiesti cu o varianta mai sanatoasa, cum ar fi cartofii fierti sau copti.

Mancare de tip fast-food

Chiar daca are un gust atractiv, mancarea de tip fast-food este plina de calorii, grasimi si conservanti. De asemenea, numarul de fibre este redus, nu contine nicio vitamina si nu iti aduce niciun fel de beneficiu. Problema este reprezentata de senzatia de satietate pe care o ofera acest tip de mancare, atat de usor de obtinut. Vei observa cat de bine te vei simti dupa ce vei renunta complet la consumul de alimente fast-food.

Chipsuri

Chipsurile din cartofi sunt foarte asemanatoare cu cartofii prajiti, doar ca intr-o forma gata preparata. Asadar, acestea nu contin decat sodiu, grasimi si conservanti. Ai putea mai bine sa iti prepari propriile chipsuri, din legume sau cartofi dulci taiati, care vor constitui o gustare mult mai sanatoasa. Trebuie doar sa stropesti cu putin ulei de masline extravirgin, sa adaugi putina sare de mare si sa le pui pe un gratar, pana devin crocante.
chipsuri

Supa la conserva

Supa la conserva este unul dintre cele mai daunatoare alimente pe care le consumi. Aceste preparate contin substante chimice periculoase, ce pot provoca alergii, dureri de cap, ameteala sau greata. Pe langa toate acestea, nu este respectata reteta produsului si exista o cantitate foarte mare de sare. Daca iti vei prepara singura supa vei sti exact ce pui in ea si vei putea controla cantitatea de sare folosita.

Iaurt cu arome

Iaurtul poate parea o gustare sanatoasa si benefica. Acesta contine calciu, probiotice sanatoase si bune pentru digestie, dar si proteine. Trebuie doar sa te tii la distanta de iaurturile cu arome si care contin foarte mult zahar. Singura optiune este iaurtul simplu, iaurtul grecesc sau cel fara grasime. Poti include fructe sau cereale, iar daca ti se pare prea acru, poti sa adaugi o lingurita de miere naturala de albine.

Batoane cu cereale

Vorbim, din nou, despre foarte multi conservanti. Ca sa nu mai spunem ca multe dintre aceste batoane care se gasesc pe piata contin ingrediente modificate genetic. Singurul avantaj pe care il au este ca pot fi servite extrem de rapid si pot constitui o gustare consistenta, mai ales daca esti pe fuga. Un mar, o portocala sau chiar o banana sunt insa variante net superioare, care inlocuiesc batoanele.

Bacon

Nitratii si grasimile saturate din bacon sunt „inamicii” care fac din acest aliment periculos unul incredibil de gustos. Poti sa inlocuiesti baconul cu sunca de curcan, mult mai sanatoasa

Hot dog

La fel ca in cazul baconului, hot dogul contine nitrati de sodiu, care sunt utilizati drept conservanti si grasimi saturate, recunoscute pentru faptul ca pot declansa cancerul.

Pizza

In primul rand trebuie sa stii ca nu toate soiurile de pizza sunt daunatoare. Daca iti prepari singura pizza cu un blat din faina de grau, mozzarella cu un continut scazut de grasimi si suc de rosii de casa, atunci nu ai de ce sa iti faci griji. Problema este ca nimeni nu are rabdarea necesara pentru a-si prepara pizza acasa. Grasimea, carnea si toate celelalte ingrediente folosite in pizza din comert ar trebui sa te convinga sa nu o mai consumi.
pizza

Dulciuri

Uneori simti nevoia sa mananci ceva dulce, asa ca apelezi la un baton de ciocolata. Pe langa faptul ca acesta poate fi gasit in aproape orice magazin, iti va satisface nevoia de zahar. Iti vine sa crezi sau nu, batoanele de ciocolata sunt o adevarata bomba de grasime, lucru care contribuie la cresterea riscului de obezitate. Daca iti este pofta de ciocolata, atunci poti sa consumi o patratica de ciocolata neagra cu cel putin 60% cacao.

Branza procesata

Ce contine, mai exact, o felie de branza procesata? In mare parte emulsificatori, uleiuri vegetale si coloranti alimentari. Cu siguranta ai observat ca branza produsa in mod natural, din lapte, nu are aceeasi culoare pe care o are cea procesata. Incearca sa eviti cat de mult posibil consumul ei.

Cereale cu zahar

Cu siguranta acesta este alimentul la care e cel mai greu sa renunti, mai ales daca iti place sa mananci dimineata o portie generoasa de cereale cu lapte. Ai grija, insa, la cele pe care le consumi si la cantitatea de zahar pe care o au, pentru ca nu vor mai fi la fel de benefice pe cat credeai. Evita neaparat aceste 15 alimente, daca vrei sa ai o sanatate de fier si sa te feresti de boli periculoase, precum diabetul sau cancerul. Senzatia de foame poate fi usor inlaturata cu ajutorul unor alternative sanatoase.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

pizza bucatarie alimente
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1130 (s) | 22 queries | Mysql time :0.013715 (s)