Prima pagina

 Ultima ora

 Actualitate

 Local

 National

 Sanatate

 Magazin

 International

 Sport

 Poza zilei

 Bancul zilei

 BZC.ro

 BZI.ro

 BZT.ro

 BZV.ro

 Sanatate

 Cultural

 Video

 Turism

 Culinar

 Divertisment

 Monden

 Radio

 IT & C

 WoW!

 Sport

Titlul Zilei

20 Septembrie 2018
 887    0

Un client care a cumparat carne stricata a fost batjorit de OPC si de angajatii supermarketului

Un clujean reclama faptul ca a cumparat carne de pui stricata de la un supermarket din Zorilor, iar ctnd a reclamat acest lucru a fost luat la ”misto”.

”Am cumparat in aceasta dimineata niste pulpe de pui de la magazinul Profi din Zorilor, strada Observatorului. Venind acasa am vazut ca sunt lipicioase si au miros. M-am intors si am vorbit cu cei in cauza, care au zis sa mergem la raionul de mezeluri si acolo am fost luat la misto ca pulpele nu au nimic si pot sa le miros si eu. Am lasat pulpele acolo si am mers acasa, sunand la OPC Cluj, dar surpriza, am fost deviat pe un robot la OPC Iasi. Dupa ceva telefoane aflu un numar unde raspund cei de la OPC si iarasi surpriza. Am fost sfatuit sa fac plangere pe email sau prin posta. Fiind mai insistent am fost trimis sa caut in piata ceva doctor care apartine de cartierul Zorilor si sa verific carnea.

Daca handicapatii si incopetentii acestia de functionarii ai statului nu fac nimic ne mirat ca suntem bataia de joc a tuturor hamesitilor. Noroc cu presa care mai schimba ceva din aceasta mentalitate ordinara a statului”, ne-a scris Sergiu.

Directorul OPC Cluj, Nicula, a declarat pentru OPC Cluj ca va verifica acest caz. ”Nu cred sa se fi intamplat asa ceva, dar daca e adevarat avem o mare problema. Il rog pe respectivul cititor sa reclame situatia la adresa cluj@opc.ro si o vom analiza”, a declarat Cristian Nicula, directorul OPC Cluj.

”Am verificat situatia si lucrurile nu stau asa. In acest caz am verificat si am constatat ca produsele sunt ok. Produsul respectiv este in garantie. Oricine poate veni la Profi pentru a se convinge ca lucrurile nu stau asa. Politica noastra ca si companie este sa schimbam produsele sau sa returnam banii”, a declarat purtatorul de cuvant al Profi, Gabriel Paslaru.
sursa:stiridecluj.ro

Citeste si...

28 Ianuarie 2013
 1163    0
28 Ianuarie 2013
 925    0
28 Ianuarie 2013
 1039    0

Comentarii

+ Adauga Comentariu