Prima pagina

 Ultima ora

 Actualitate

 Local

 National

 Sanatate

 Magazin

 International

 Sport

 Poza zilei

 Bancul zilei

 BZC.ro

 BZI.ro

 BZT.ro

 BZV.ro

 Sanatate

 Cultural

 Video

 Turism

 Culinar

 Divertisment

 Monden

 Radio

 IT & C

 WoW!

 Sport

Titlul Zilei

Acum 19 ore
 261    0

Fiat vrea sa lanseze un brand low-cost care sa concureze cu marca romaneasca

@ Ideea unui brand low-cost este analizata de Fiat de cinci ani, timp în care astfel de proiecte au mai fost lansate si de francezii de la PSA Peugeot Citroen, concretizate anul trecut prin lansarea modelelor Peugeot 301 si Citroen C-Elysee

Fiat ia în calcul lansarea unui sub-brand low cost, care sa concureze cu marca Dacia detinuta de Renault, a declarat CEO-ul Grupului Fiat Sergio Marchionne, citat de publicatia de specialitate Automotive News Europe. "Ne întrebam daca exista spatiu pentru un brand low-cost, cum este Dacia în lumea Fiat", a declarat Marchionne. Daca va fi aprobat proiectul, cel mai probabil va fi produs în afara Europei pentru a obtine costuri de productie cât mai mici. Fiat dispune de capacitate de productie la uzinele din Italia, însa Marchionne a subliniat ca nu se poate obtine un profit acasa din productia unei masini care s-ar vinde în Europa pentru 7.450 de euro. El a declarat ca Fiat analizeaza capacitatea sa de a produce în afara Europei, pentru a vedea daca un brand low-cost este sau nu viabil. În portofoliul sau, grupul Fiat detine deja marca Innocenti, un brand cumparat în 1990, celebru pentru masinile din anii '70, desenate de Bertone. Ideea unui brand low-cost este analizata de Fiat de cinci ani, timp în care astfel de proiecte au mai fost lansate si de francezii de la PSA Peugeot Citroen, concretizate anul trecut prin lansarea modelelor Peugeot 301 si Citroen C-Elysee. Un alt constructor care va lansa un brand low-cost este Nissan, care va readuce la viata marca Datsun pentru pietele din India, Rusia si Indonezia începând cu 2014, în timp ce Volkswagen a anuntat ca lucreaza la un automobil care sa coste între 5.000 si 10.000 de euro si care sa fie comercializat în China.
Cu toate ca Dacia produce la Mioveni si Tanger masini low-cost, accesibile tuturor, marja operationala este estimata de cei de la Morgan Stanley la 9%, similara marcilor premium, constructorul local fiind considerat "vaca de muls" a celor de la Renault.

Citeste si...

6 Februarie 2013
 1518    0
6 Februarie 2013
 986    0
6 Februarie 2013
 995    0
5 Februarie 2013
 1267    0
5 Februarie 2013
 8044    0

Comentarii

+ Adauga Comentariu