Anuntul facut de oamenii de stiinta din SUA. "Este REVOLUTIONAR in materie de genetica"

9 Mai 2013
2068 Vizualizari | 0 Comentarii
In jurnalul de Reproducere Umana a fost publicata informatia potrivit careia, oamenii de stiinta din New Jersey au reusit sa creeze "imposibilul" - primii bebelusi modificati genetic.

Cercetatorii de la Institutul pentru Medicina Reproducatoare si Stiinta (New Jersey) au publicat o lucrare despre posibilele consecinte genetice ale modificarii genetice umane, in cazul a 30 de bebelusi, care au fost luati in calcul ca subiecti ai acestui studiu, scrie antena3.ro.

Pentru realizarea acestui experiment, cercetatorii au folosit gene de la trei persoane: mama, tatal copilului, dar si de la o terta persoana, o a doua femeie, pentru a ajuta astfel alte femei care se lupta cu probleme de fertilitate.

Profesorul Jacques Cohen, coordonatorul acestui proiect indraznet, dar controversat, a ajuns la concluzia ca infertilitatea tine de defectele din structura celulara a ovulelor. Asadar, pentru a remedia problema, profesorul a colectat ovule de la o femeie sanatoasa, pe care le-a implantat in ovulele femeii infertile.

Intrucat mitocondriile contin material genetic, cei 30 de copii nascuti in urma acestui procedeu s-au nascut cu gene apartinand tuturor celor trei "parinti".

reproducere umana new jersey imposibilul lucrare consecinte genetice