News Flash:

Brandul “Produs de Cluj”, un succes la Bucuresti

7 Aprilie 2015
1080 Vizualizari | 0 Comentarii
Producatorii si artizanii clujeni prezenti la prima editie a „Targului de Florii”, organizat de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale si Asociatia „Produs de Cluj”, la Bucuresti, au impresionat vizitatorii prin calitatea si originalitatea marfii expuse.

Indiferent ca a fost vorba despre produse artizanale, respectiv costume populare, sculpturi in lemn, bijuterii hand-made sau bucate preparate dupa retete din strabuni, oferta clujenilor a fost apreciata, mii de bucuresteni achizitionand carne, lactate, gemuri, miere de albine, sucuri, siropuri naturale si uleiuri presate la rece.

Unul dintre punctele de atractie ale targului au fost spectacolele folclorice oferite zilnic de artistii clujeni, care au prezentat dansuri populare si obiceiuri specifice zonei Clujului.

La aceasta prima editie a targului au fost amenajate 18 standuri ale producatorilor din Cluj, expozantii fiind mici intreprinzatori privati care dezvolta afaceri de familie si nu sunt suficient de puternici din punct de vedere financiar pentru a se promova singuri. Prezenta lor la eveniment a fost sustinuta de Asociatia „Produs de Cluj”, entitate nonprofit infiintata din initiativa Consiliului Judetean Cluj si care beneficiaza constant de sprijinul forului administrativ clujean.


Prezent la deschiderea oficiala, ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, a apreciat faptul ca expozantii au prezentat produse de buna calitate si ca traditia locala este respectata de actualele generatii.

Asociatia „Produs de Cluj” a luat fiinta la sfarsitul anului 2010, fondatori fiind Consiliul Judetean Cluj, Centrul Judetean pentru Conservarea si Promovarea Culturii Traditionale Cluj si Agro Transilvania. Concomitent, fondatorii si-au propus sa sprijine turismul si sa promoveze excelenta in domeniul agriculturii si al mestesugurilor traditionale. Evenimentele organizate de asociatie sunt destinate tuturor producatorilor si mesterilor populari clujeni care desfasoara o activitate economica, dar nu au suficienta putere financiara pentru a realiza campanii de promovare.

De la infiintare si pana in prezent au fost organizate 34 de targuri, in orasele judetului Cluj, Bistrita-Nasaud, Zalau, Baia Mare, dar si peste hotare, la Zakopane, regiunea Malopolska din Polonia, la Targul European de Produse Traditionale, Londra, in luna martie 2013, la targul International de produse alimentare si bauturi – IFE (International Food & Drink Event, Strasbourg, la a XXV-a Sesiune a Congresului Autoritatilor Locale si Regionale al Consiliului Europei in octombrie 2013, dar si in Valea Timocului. In luna ianuarie a acestui an, Asociatia a participat cu stand propriu la  Expozitia Internationala „Grune Woche” („Saptamana Verde”), de la Berlin.

Pentru a promova valorile locale cat mai eficient, Asociatia „Produs de Cluj” a participat cu stand propriu la evenimente expozitionale de anvergura cum ar fi Etno Rustica, Agraria sau Indagra.


Galerie Foto

produs_de_cluj1
bucuresti
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1164 (s) | 35 queries | Mysql time :0.034560 (s)

loading...