News Flash:

Business in crestere pentru producatorul clujean Cosmetic Plant, care urmareste extinderea si pe alte piete externe

3 Mai 2016
425 Vizualizari | 0 Comentarii
Cosmetic Plant
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producatori locali de cosmetice, a inregistrat in primele trei luni ale acestui an o crestere cu 23% a cifrei de afaceri, comparativ cu trimestrul I din 2015, in timp ce volumul de produse livrate s-a majorat cu 17%, fata de perioada similara din anul trecut.

„Lansarea gamelor Miere si Laptisor de Matca si LiftUP la finele lui 2015, dar si a cremelor aniversare in acest inceput de an, alaturi de parteneriatele incheiate cu noi distribuitori si de cresterea notorietatii brandului au avut, cu siguranta, un impact pozitiv in business-ul companiei in primul trimestru din 2016", a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.



Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant, sustine extinderea companiei si pe alte piete externe

Reprezentanta companiei a subliniat, de asemenea, ca primele trei luni din an au adus si un avans al volumelor livrate catre parteneri. In aceleasi timp, gamele sortimentale BIOLIV, Me & Mom si cea de ingrijire a parului au avut cresteri ale vanzarilor de peste medie, comparativ cu celelalte produse din portofoliul companiei.


In ceea ce priveste exporturile, prima parte a anului a insemnat pentru Cosmetic Plant extinderea gamei sortimentale pe piata din Ungaria cu 17 noi produse, apartinand atat gamelor deja exportate, precum BIOLIV, Q10 si Argan / Aloe, cat si gamelor noi - LiftUp, Miere si Laptisor de Matca si GreenStem.


„Piata din Ungaria este una foarte importanta pentru noi si ne bucuram sa vedem deschiderea clientilor catre produsele noastre, acesta fiind si motivul pentru care am decis sa ne extindem sortimentatia si pe aceasta piata", a mai spus Susana Laszso.


Potrivit afirmatiilor sale, in urmatoarea perioada compania ar putea lansa exporturi si pe alte piete, iar succesul Cosmetic Plant la cel mai mare targ de produse cosmetice din lume - Cosmoprof Bologna - in perioada 18 - 21 martie, a demonstrat, o data in plus, potentialul produselor pe pietele externe.


Afaceri mai mari cu peste 10% si in al doilea trimestru


In ceea ce priveste planurile pentru urmatoarea perioada, Susana Laszso este de parere ca al doilea trimestru din an va aduce o crestere de cel putin 10 - 12% a afacerilor companiei, determinata de lansarea de noi produse in gama de plaja.


De asemenea, pentru intregul an, compania mizeaza pe un avans cu  cel putin 10 procente a cifrei de afaceri, la cca. 2,2 miloane de euro (cca. 10 milioane de lei), acest lucru fiind sustinut de extinderea retelei de distributie si a exporturilor, dar si de lansarea de noi produse.


Despre Cosmetic Plant


Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuti producatori de produse cosmetice din Romania. Afacere de familie infiintata in 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus in prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experienta de peste 20 de ani in cosmetologie, a crezut in puterea pe care natura o poate conferi stiintei si a mizat pe folosirea ingredientelor naturale in toate produsele sale.


Recunoscuta si la nivel international, Cosmetic Plant a urcat in ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de catre Monde Selection. In 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obtinut Trofeul International al Inaltei Calitati (International High Quality Trophy) si, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 si 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifianta a castigat, in 2014 si 2015, distinctia Gold Award.


Compania este prezenta la nivel national in retelele Auchan, Cora - Romania Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena si Remedium, Plafar si alte magazine naturiste din tara. Produsele companiei sunt prezente si pe plan extern in tari precum Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Austria, Portugalia, Marea Britanie si Germania.


In prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, impartite in 14 game sortimentale grupate in functie de ingredientul activ principal (galbenele, catina, ulei de masline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, anticelulita, ingrijirea parului).


Acestea pot fi gasite atat in cadrul retelelor enumerate mai sus, cat si pe magazinul online al producatorului: shop.cosmeticplant.ro.


 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

Galerie Foto

Susana_Laszlo,_Director_General_Cosmetic_Plant.JPG
cosmetic plant liftup susana laszlo
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1087 (s) | 33 queries | Mysql time :0.028548 (s)