News Flash:

Ce se intampla cu corpul tau daca mananci NUCI in fiecare zi

4 Februarie 2014
3430 Vizualizari | 0 Comentarii
Consumul zilnic de nuci imbunatateste nivelul colesterolului din sange si reduce riscul de boli cardiace coronariene, conform unui studiu. Doctorandul Joan Sabate si colegii sai de la Universitatea Loma Linda din California, au extras date din 25 de studii privind consumul de nuci din sapte tari, care au inclus 583 de barbati si femei, cu diferite niveluri de colesterol.

Nici unul dintre participantii studiului nu a primit medicatie pentru nivelul colesterolului. Nucile evaluate au inclus: migdale, alune, nuci pecan, fistic, nuci, nuci de macadamia si arahide. Pacientii din studii au mancat in medie, 67 de grame de nuci zilnic, scrie obiectiv.info.

Citeste si: Sigur nu stiai asta! Ce trebuie sa faci la ora pranzului

Aceasta dieta a dus la o reducere medie de 5,1 % a concentratiei de colesterol total, o reducere de 7,4 % a LDL-ului sau colesterolul rau si o reducere de 8,3 % in raportul nivelurilor de LDL in raport cu HDL (colesterol " bun ").

In plus, nivelul trigliceridelor a scazut cu 10,2%, dar numai in randul persoanelor cu un nivel initial crescut de trigliceride.

Citeste si: Pericolul din sucul de fructe pentru copii. Cat de mult e prea mult?

Potrivit studiului, diferite tipuri de nuci au avut efecte similare asupra nivelului de colesterol din sange. Cu toate acestea, efectele consumului de nuci au fost modificate semnificativ de LDL, indicele de masa corporala si tipul de dieta : efectele hipolipemiante ale consumului de nuci au fost printre cele mai importante printre subiectii cu un nivel mare de LDL si cu indicele de masa corporala mica. Constatarile studiului sprijina includerea nucilor in dietele terapeutice pentru imbunatatirea nivelului de colesterol.

Cresterea consumului de nuci, ca parte a unui regim alimentar prudent poate avea un efect pozitiv la nivelul lipidelor din sange (cel putin pe termen scurt) si au potentialul de a reduce riscul de boli cardiace coronariene.

Cu toate acestea, moderatia este cheia. Desi consumul de nuci in mod regulat, pare a avea beneficii semnificative pentru sanatate, acesta ar trebui sa se limiteze la nu mai mult de 70 de grame pe zi, din cauza numarului mare de calorii.

nuci nivelul colesterolului boli cardiace joan sabate
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0894 (s) | 33 queries | Mysql time :0.014063 (s)