News Flash:
Dan Negru s-a saturat sa se spuna ca incaseaza 40.000 de euro pe luna, asa ca a spus adevarul despre salariul lui! A dat-o de gol inclusiv pe Andreea Esca Adevarul despre dusul fetelor de la Exatlon. Cum se spalau cand erau la cotet: "Nu credeam vreodata..." Multi l-au invinovatit pe Mihai Mitoseru de moartea logodnicei. Dezvaluiri tragice dupa atatia ani de la tragedie. Adevarul despre accidentul in care Cristina si-a pierdut viata S-a intors in timp din 2048 pentru a ne avertiza: "Totul va incepe anul acesta" Liderul suprem iranian face apel la tarile musulmane sa se uneasca impotriva SUA „Am cumparat un pachet de tigari de la un chiosc non-stop, dar am ramas masca atunci cand l-am desfacut. Asta gasiti inauntru, ce jeguri!” Studentul credea ca e un simplu pachet de tigari, dar s-a inselat amarnic. Ce era inauntru Mesajul de adio postat de criminalul din Botosani, cu 4 zile inainte s-o ucida pe Petronela: "Du-te dracu! Singurul vinovat pentru fapta mea esti tu" S-a mutat in SUA de 7 ani si s-a spus ca duce o viata de printesa, alaturi de milionarul Mr. Pink. Recent, a aparut si copilul in ecuatie. Azi, avem vestea bomba: Era cum ne asteptam: Ce s-a ales de Monica: Asistenta credea ca familia fetitei nu vedea ce facea ea zilnic, dar cand mama s-a uitat mai atent, s-a prabusit ceva in ea! Nu a mai putut pastra tacerea. Ce facea asistenta tuturor copiilor, in fiecare zi Mesajul tulburator scris pe coroana adusa de Nelu Ploiesteanu pentru fiul sau mort. Ce drama pe artist si sotia acestuia

Cele mai frecvente greseli ale femeilor care vor sa slabeasca

26 Septembrie 2013
849 Vizualizari | 0 Comentarii
In orice zi din an, potrivit statisticilor, aproximativ jumatate din femei tin diete. Problema este insa ca, majoritatea celor care urmeaza astfel de retete ale succesului, o fac in mod gresit. Sa vedem de ce si in ce mod:

1.Renunti la prea multe calorii. E foarte usor sa credem ca renuntand la din ce in ce mai multe calorii vom slabi mai usor. Adevarul este insa ca, taind prea multe calorii din meniu rezultatul obtinut este exact invers, instalandu-se starea de foame continua care ne obliga sa mancam mai des si  mai  mult. Ajungi astfel sa infuleci tot ce ti-ai refuzat pe parcursul dietei. Pentru a te asigura ca asa ceva nu se intampla, fixeaza-ti un ideal de maximum 1500 de calorii pe zip e care insa sa le mananci. Vei slabi, o vei face mai incet dar vei obisnui astfel organismul treptat cu kilogramele in minus si nu–l vei arunca de la o zi la alta intr-o stare de panica.

2.Sari peste principalele mese ale zilei. Renuntarea la una sau mai multe mese pe zi poate parea firesc atunci cand lupti cu caloriile. In realitate insa, efectul este acelasi precum in cazul renuntarii la prea multe calorii, exact opus. Atunci cand ii refuzi organismului combustibilul de care are nevoie, il suprasoliciti. Ajungi astfel la sfarsitul zilei, cand organismul iti va comanda inconstient sa recuperezi inclusiv mesele pierdute si vei manca peste masura. A, si incearca sa eviti mesele imbelsugate, in orice perioada a zilei. Incearca mici gustari atunci cand simti foame si nu te suprasatura niciodata.

3.Mancatul continuu. Am auzit de nenumarate ori ca avem nevoie de mese mici, de mai multe ori pe zi. Multe duc insa acest sfat la extrem, inchipuindu-si ca a manca (chiar si putin) incontinuu, de dimineata pana seara, nu le va dauna. Ei bine, un astfel obicei nu te va ajuta deloc, mai important, te va impedica sa stii cu exactitate cat anume ai mancat, cate calorii etc. Mai mult, atunci cand mananci toata ziua extreme de putin, nu te vei simti niciodata satula. Vrei un sfat bun? Mananca cate ceva la fiecare 4 ore. Asta inseamna 3 mese normale si o mica gustare.

4.Suprasaturarea de dinainte si dupa exercitiile fizice. Alergatorii de maraton si alti sportivi de performanta, au nevoie de combustibil inainte si dupa probele lor sportive. Femeile normale insa, mai precis cele care nu fac sport de performanta, vor descoperi ca mancarea de dinainte si dupa exercitiile fizice nu le va ajuta cu nimic. Pe langa disconfortul creat de o burta plina, toate caloriile arse in timpul efortului se vor depozita inapoi in organism. Incearca sa iti programezi orele de sport in preajma orelor in care iei gustarea si nu una din mesele principale. Astfel, nu vei face effort fara a avea si combustibilul necesar dar nu te vei nici suprasatura.

Sursa: lyla.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0916 (s) | 32 queries | Mysql time :0.018619 (s)