News Flash:

Cele mai frecvente greseli care incetinesc metabolismul

24 Martie 2014
1423 Vizualizari | 0 Comentarii
Metabolismul este influentat, direct, de varsta, greutate si gene. Cum varsta si genele nu pot fi schimbate, nu putem interveni decat asupra greutatii. De mare folos in procesul de slabire este pastrarea unui jurnal alimentar in care sa notezi tot ce mananci, astfel incat seara sa cumulezi cel mult 1.000 – 1.200 de calorii.

Pentru un metabolism sanatos, care va duce, in mod sigur, la un corp frumos, in armonie, trebuie sa eviti sa mai faci urmatoarele greseli:

Citeste si: 5 diete bune pentru detoxifierea de primavara

1. Mananci la ore tarzii
Saritul peste micul dejun este cel mai rau lucru pe care-l poti face in curele de slabire. Cand nu mananci, creierul “porunceste” corpului sa-si conserve energia, fortandu-l sa pastreze tocmai rezervele de grasime de care incerci sa scapi. Pe de alta parte, sa bei o cana de cafea nu inseamna ca iei micul dejun. Alege un mic dejun bogat in proteine, sub 350 de calorii: omleta cu branza slaba si rosii, iaurt degresat cu fructe si nuci, cereale integrale cu fructe uscate si lapte degresat, smoothie din fructe si iaurt.

2. Eviti exercitiile fizice
Studiile arata ca arderea caloriilor continua 24 de ore dupa incheierea exercitiilor. De altfel, s-a demonstrat ca exercitiile facute dimineata ard mai multe calorii decat cele facute in orice alt moment al zilei.

Citeste si: 4 obiceiuri zilnice care te ajuta sa slabesti si sa te detoxifiezi. Adopta-le daca vrei sa arati bine!

3. Nu mananci suficient
Pentru a pierde in greutate trebuie sa reduci numarul de calorii. Nu trebuie, insa, sa cazi in extrema cealalta. Daca limitezi consumul de calorii sub minimul de 1.200 necesar functionarii organismului in parametri normali (pentru femei), metabolismul va fi dat peste cap. În plus, pentru a face rost de energia necesara, va incepe sa consume masa musculara. Nutritionistii recomanda sa mananci cat sa nu-ti fie foame: trei mese principale, la interval de 3-4 ore, cu doua gustari intre ele, limitate la 430 de calorii per portie.

4. Consumi carbohidrati albi
Mareste aportul de fibre alegand paine si paste din faina integrala. De altfel, consuma cat mai multe fructe si legume. Portia ideala este de 25 de grame pe zi, reprezentand trei portii de fructe si legume, o portie insemnand un fruct sau o leguma.

5. Bei apa la temperatura camerei
Potrivit cercetatorilor germani, consumul a 6 cani de apa rece pe zi duce la arderea a 50 de calorii.

Citeste si: Un regim prea bogat in proteine animale este mai periculos decat fumatul

6. Consumi alimente pline de pesticide
Toxinele din alimente influenteaza procesul de ardere a grasimilor, spun cercetatorii. Mai mult, pesticidele ar fi direct responsabile de cresterea in greutate. Încearca, pe cat posibil, sa consumi fructe organice, crescute cat mai natural posibil.

7. Nu consumi suficiente proteine
Consuma proteine la fiecare masa. Sunt extrem de necesare dezvoltarii muschilor. În plus, ard pana la 35% din caloriile consumate.

8. Nu consumi suficient de multe produse lactate
Potrivit medicilor, ar exista o legatura intre deficienta de calciu si metabolismul lenes. Anumite studii arata ca produsele lactate scad absorbtia grasimilor din alte alimente. Asadar, consuma cat mai multe din urmatoarele alimente: iaurt, lapte, branza, smantana, sardine, suc natural de portocale, somon, spanac, broccoli.
sursa: feelilikecooking.ro

metabolismul
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0975 (s) | 24 queries | Mysql time :0.012784 (s)

loading...