News Flash:

Cina romantica esuata, dupa ce doi tineri britanici au gasit un gandac in mancare. Care a fost reactia restaurantului

12 Februarie 2015
643 Vizualizari | 0 Comentarii
Un tanar sustine ca a descoperit un gandac in mancarea din care se infrupta intr-un restaurant din Manchester.

Stu Beevers, in varsta de 28 de ani, a dat peste insecta in timp ce lua o cina romantica cu iubita sa, sambata seara, relateaza The Mirror. Cei doi spun ca au ramas dezgustati si au plecat din restaurant fara sa plateasca, iar in seara respectiva tanarul a vomitat incontinuu.

Ei spun ca vor raporta incidentul autoritatilor locale, in timp ce reprezentantii restaurantului spun ca au inchis localul imediat dupa ce li s-a adus la cunostinta incidentul neplacut, demarand o ancheta interna.

”Era mare. Imediat ce l-am vazut ne-am simtit rau si am vrut sa plecam cat mai repede de acolo. I l-am aratat chelnerului si le-am cerut sa prezinte scuze, dar nu am primit nimic. Este dezgustator”, a povestit Natalie Roberts, iubita lui Stu.

Un purtator de cuvant al restaurantului respectiv a afirmat ca restaurantul nu mai serveste mancare pe parcusul investigatiei.

”Din primele informatii nu pare ca insecta a fost gatita in felul de mancare. Nu avem antecedente si este foarte important sa stabilim ce s-a intamplat”, a afirmat acesta.

gandac restaurant manchester stu beevers mancare
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0977 (s) | 33 queries | Mysql time :0.015998 (s)