News Flash:

Cinci trucuri pentru a depasi CRIZELE DE FURIE

6 Aprilie 2014
644 Vizualizari | 0 Comentarii

Furia este o emotie puternica, pe care o experimenteaza toata lumea. Aceasta traire intensa poate aparea din diverse motive, insa cel mai adesea este cauzata de o nemultumire profunda, de un gest, eveniment, actiune care s-a petrecut altfel decat ne-am fi dorit. Daca ti se intampla des sa ai accese de furie trebuie sa inveti sa le controlezi, intrucat iti pot afecta imaginea si ii pot rani pe cei din jur.



1. Calmeaza-te, respira adanc



Daca esti o fire colerica, probabil ca iti vine greu sa te calmezi in momentele de furie, insa este foarte important sa iti dai toata silinta, deoarece o izbucnire nervoasa te poate determina sa spui si sa faci lucruri pe care in mod normal nu le-ai face. Cand simti ca esti cuprinsa de furie nu-ti varsa nervii pe persoanele care sunt langa tine. Incearca sa iei o scurta pauza, respira adanc, gandeste-te la un lucru care iti place foarte mult si abia apoi revino asupra problemei. Cele cateva secunde de meditatie si calmare te vor ajuta sa-ti temperezi trairile si sa actionezi cu mai multa diplomatie, mai ales daca vorbim despre o criza de furie la locul de munca sau din cauza unui partener de afaceri.



2. Odihneste-te, relaxeaza-te



Accesele de furie apar mai frecvent la persoanele care sunt foarte stresate, obosite, epuizate, deoarece psihicul nu mai este in stare sa gestioneze o noua provocare, iar drept consecinta apare izbucnirea crizei. Pentru a gestiona mai usor momentele de furie, este important sa te odihnesti corespunzator si sa te relaxezi cat mai mult in timpul liber. Yoga, masajul de relaxare si terapia prin ras sunt doar cateva modalitati prin care iti reduci nivelul de stres si iti imbunatatesti autocontrolul emotiilor.



3. Nu-ti reprima trairile



Reprimarea trairilor inseamna o negare a furiei, iar in timp acest comportament poate fi autodistructiv, dupa cum spun specialistii, intrucat acumulezi frustrari personale si nemultumiri care, la un moment dat, vor exploda sau te vor determina sa le rezolvi intr-un mod total nesanatos. Important este sa-ti comunici emotiile, dar intr-un mod civilizat, fara nervi, tipete, loviri sau amenintari.



4. Gandeste inainte sa actionezi



In cele mai multe situatii, furia este atat de puternica, incat te poate face sa spui lucruri urate, sa-i jignesti pe ceilati, lucru care iti poate stirbi imaginea in fata lor si ii poate face sa-si schimbe parerea despre tine. Mai mult, vorbele spuse la furie pot rani sentimentele celorlati, asa ca este foarte important sa te aduni si sa gandesti inainte sa actionezi. Nu te lasa controlata de emotii, pentru ca in final poti ramane doar cu regretul ca daca gandeai inainte puteai rezolva mult mai usor lucrurile.



5. Apeleaza la ajutor specializat



Accesele de furie nu ar trebui sa fie emotii de care sa te rusinezi, pe care sa le negi, ci sunt emotii pe care trebuie sa le gestionezi cu grija. Constientizeaza-le si apeleaza la ajutorul unui specialist in cazul in care ponturile de mai sus nu dau rezultate.



Sursa: eva.ro.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

furia emotie puternica nemultumire profunda afecta imaginea
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1289 (s) | 23 queries | Mysql time :0.057482 (s)