News Flash:

De ce iti amortesc mainile in timpul somnului

11 Septembrie 2018
772 Vizualizari | 0 Comentarii

Te-ai trezit vreodată noaptea din cauza unor furnicături în mâini sau cu mâinile amorţite? Amorţeală mâinilor poate fi normală în cazul în care dormi într-o poziţie proastă, care blochează circulaţia sângelui.

Dar alteori, furnicăturile sau amorţeală nu au nimic de-a face cu poziţia de somn. Iată care ar putea fi cauzele:

Sindromul de tunel carpian

Degetul mare, arătătorul şi mijlociul sunt cele mai afectate de sindromul de tunel carpian, o afecţiune neurologică determinată de compresia nervului median la nivelul articulatiei pumnului.

Printre simptome se numără: durerea, dificultate în mişcare, pierderea sensibilităţii şi amorţeală. Iar aceste efecte supărătoare se resimt mai ales noaptea.

Activităţile din timpul zilei

Uneori încheieturile sunt suprasolicitate. Activităţi manuale cum ar fi tehnoredactarea, folosirea foarfecelor, a diferitelor unelte, cusutul etc. pot afecta nervii de la nivelul mâinilor. Durerea apare în special noaptea, atunci când încetezi mişcarea, iar nervii şi tendoanele eliberează presiunea cu cea mai mare intensitate.

Retenţia de apă

Kilogramele în plus, lipsa mişcării sau o alimentaţie neadecvată pot provoca nu numai umflarea picioarelor, ci şi a mâinilor, că urmare a retentiei de apă din organism. Se manifestă prin durere, senzaţie de arsură, amorţeală sau furnicături.

Amorţeală în mâini poate fi un semn al lipsei de calciu.

Deficitul de vitamina B12

Lipsa de vitamine prezintă consecinţe care sunt de multe ori neglijate şi puse pe seama oboselii de la lucru sau din viaţă de zi cu zi. Simptomele asociate cu lipsa de vitamina B sunt: oboseală, moleşeală, paloarea pielii, senzaţia că suferi de tahicardie şi amorţeală în mâini şi în picioare.

Iata ce poti face daca iti amortesc mainile:

1. Inainte de a merge la culcare, bea o lingura de ulei din seminte de in.

Potrivit mai multor studii, uleiul de in este un antiinflamator eficient care actioneaza cu precadere asupra extremitatilor corpului, ameliorand senzatia pe care o ai cand mainile iti amortesc.

2. Afunda-ti mainile in chiuveta cu apa rece.

Daca adaugi cateva cuburi de gheata, remediul va fi si mai eficient. Acesta va ameliora presiunea, inflamatia din jurul nervilor si durerea. Fa acest lucru inainte de a merge la culcare si vei observa ca te vei odihni mai bine.

3. Elimina sarea si bauturile acidulate din alimentatie.

Aceste produse accentueaza durerea si inflamatiile. Este bine sa le eviti, mai ales daca iti amortesc mainile.

4. Hidrateaza-te bine, bea cel putin doi litri de apa pe zi.

Ai putea, de exemplu, sa prepari o batura pe baza de anghinare, cu efecte diuretice si dezintoxicante, ce previne retentia de apa.

Tot ce trebuie sa faci este sa fierbi in apa cateva anghinare, iar apoi sa le strecori. Amesteca lichidul cu sucul de la jumatate de lamaie.

5. Este important sa incluzi vitamina B in alimentatie.

Carnea de ton, cartofii, bananele si toate legumele verzi cu frunze contin aceasta vitamina indispensabila pentru organism. in plus, poti gasi la farmacie sau la alte magazine cu produse de sanatate suplimente de vitamina B care vin in completarea dietei alimentare si te fac mai sanatos.

6. Ia-ti o banda elastica pentru maini

Daca desfasori frecvent activitati manuale care te obliga sa-ti folosesti mainile sau incheieturile pentru mai multe ore, foloseste o banda elastica pentru incheietura mainii.

Aceasta va exercita o presiune suficienta pentru a proteja nervii si incheieturile si pentru a preveni suprasolicitarea lor.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Comentarii (0)

Introduceti comentariul dumneavoastra

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1329 (s) | 32 queries | Mysql time :0.019510 (s)