News Flash:

Concurs de angajare la Spitalul Municipal Turda. Vezi care sunt conditiile

20 Februarie 2018
361 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6669 RON (0.0000)
USD: 4.0761 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Spitalul Municipal Turda

Spitalul Municipal Turda organizeaza in data de 12.03.2018, ora 09:00, concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi: 

1 post de asistent medical PL debutant pe perioada nedeterminata la Compartiment Oncologie.

Conditii de desfasurare a concursului :

-     concursul consta in proba scrisa si interviu;

-     fiecare proba a concursului va fi notata cu note de la 1 la 10;

-     pentru a fi declarati admisi, candidatii trebuie sa obtina la fiecare proba cel   putin nota 7;

-     promovarea probei scrise este obligatorie pentru sustinerea interviului

-   stabilirea candidatilor care urmeaza sa ocupe postul vacant scos la concurs se va face in ordinea mediei generale, determinata pe baza mediei aritmetice  a notelor obtinute de catre candidati la fiecare proba.

-    probele se sustin in limba romana;

-  in cadrul interviului vor fi testate cunostintele teoretice si practice, abilitatile si aptitudinile candidatului pe baza urmatoarelor criterii de evaluare a performantelor profesionale individuale:

a) pregatirea profesionala;

b) pregatirea teoretica pe baza bibliografiei stabilite;

c) aptitudini de comunicare/reprezentare;

d) abilitati impuse de exercitarea functiei;

e) motivatia candidatului;

Conditii de participare pentru post asistent medical PL debutant:

- diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta sau diploma de studii postliceale prin echivalare, conform Hotararii Guvernului nr. 797/1997;

- cunostinte de operare calculator

Bibliografie:

1. Urgente medico-chirurgicale- L.Titirca;

2. Tehnici de evaluare si ingrijiri acordate de asistentii medicali-L.Titirca;

4. Legea 339/2005 privind regimul juridic al plantelor, substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope;

3. ROF (Regulamentul de organizare si functionare) al Spitalului Municipal Turda-se afla publicat pe site-ul Spitalului Municipal Turda;

4. RI (Regulamentul intern) al Spitalului Municipal Turda-se afla publicat pe site-ul Spitalului Municipal Turda;

5. Fisa postului.

Tematica:

1. Urgentele datorate agentilor chimici si fizici;

2. Utilizarea medicala si distributia substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope;

3. ROF (Regulamentul de organizare si functionare) al Spitalului Municipal Turda-se afla publicat pe site-ul Spitalului Municipal Turda;

4. RI (Regulamentul intern) al Spitalului Municipal Turda-se afla publicat pe site-ul Spitalului Municipal Turda;

5. Fisa postului—atributiile generale si specifice.

Acte necesare la dosar:

a) copia actului de identitate;

b) formularul de inscriere;

c) copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;

d) copia carnetului de munca si adeverinta care sa ateste vechimea in munca de la data de 01.01.2011 pana in prezent, raport REVISAL;

e) cazierul judiciar;

f) fisa de aptitudini pentru postul pentru care se prezinta la concurs eliberata de medic in specialitatea medicina muncii;

g) copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca;

h) test psihologic de angajare (psiholog acreditat in psihologia muncii).

i) alte inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea conditiilor speciale de participare la concurs;

j) curriculum vitae;

k) taxa concurs 100 lei – se achita la caseria unitatii.

l) certificat de membru (in copie);

m) adeverinta pentru participarea la concurs, eliberata de OAMGMAMR-Filiala Cluj;

n) aviz anual pentru autorizarea exercitarii profesiei( eliberat pe baza certificatului de membru);

o) polita de asigurare pentru raspundere civila profesionala

Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta in dosar plic, insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.

Dosarele se vor verifica de către comisia de concurs iar rezultatele selectării dosarelor se vor afişa la sediul instituţiei.

Dosarele se depun la Secretariatul unitatii pana la data de 02.03.2018, ora 15:00, dupa ce au fost verificate la Serv.RUNOS - SALARII Program cu publicul: luni-joi: 8:00- 09:00 si 14:00-15:00 / vineri: 8:00- 09:00 si 11:00-12:00.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

turda concurs angajare spitalul municipal
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1095 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014967 (s)