News Flash:

Cosmetic Plant relanseaza gama de produse pentru par si estimeaza o crestere de 20% a vanzarilor pe acest segment

2 Martie 2017
400 Vizualizari | 0 Comentarii
Cosmetic Plant

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producatori locali de cosmetice, lanseaza o noua identitate vizuala pentru gama de produse dedicata ingrijirii parului si introduce un nou articol in aceasta categorie. Odata cu aceste schimbari, compania estimeaza o crestere cu cca. 20%a vanzarilor pentru aceasta gama in 2017, urmand ca produsele dedicate parului sa ajunga la 12% din cifra de afaceri din acest an.

Ocupand o pondere de aproape 10% din cifra de afaceri a companiei din 2016, gama de produse pentru par a Cosmetic Plant primeste o noua infatisare ce pune accent pe o forma ergonomica a ambalajului, ce pastreaza totodata un aspect medicinal care reflecta extractele naturale din ingrediente. Odata cu acest facelift, gama este extinsa cu un nou produs, ajungand astfel la 9 articole dedicate ingrijirii parului care, potrivit companiei, vor creste ponderea gamei in business la 12 procente.

„Noutatea gamei, samponul Cafein-activ cu cafeina si cafea verde este un produs unisex care vine in intampinarea unei nevoi des intalnite atat in randul barbatilor, cat si al femeilor, respectiv activarea si stimularea cresterii parului. Studiile arata ca 30% dintre barbatii de peste 30 ani si mai mult de 50% dintre barbatii de peste 50 ani sunt afectati de aceasta problema. De asemenea, caderea parului afecteaza aproximativ 13% dintre tinere si circa 37% dintre femeile aflate la menopauza. Astfel, consideram ca noul sampon va deveni curand unul dintre cele mai solicitate produse ale acestei game", a afirmat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Ținand cont de afinitatea romanilor pentru ingredientele naturale, produsul nou lansat din gama nu face abstractie de la acest lucru, avand in componenta sa peste 90% ingrediente de origine naturala, fara parabeni, parafine si coloranti.

Cele 9 produse din gama Cosmetic Plant destinata ingrijirii parului se adreseaza diferitelor tipuri de par: normal, gras, uscat, fragil, tern si unei game variate de probleme ale scalpului: ingrasare, matreata, sensibilitate, iritabilitate, uscare.

Astfel, gama speciala pentru par a Cosmetic Plant cuprinde 6 sampoane (Șampon cafein-activ cu cafeina si cafea verde, Șampon hidratant-regenerant cu ulei de argan bio, Şampon antimatreaţa cu sulf şi urzica, Șampon STOP! caderii parului cu trifoi roşu şi pantenol, Şampon fortifiant cu nuc şi rozmarin si Șampon seboreglator cu salcie alba & complex de vitamine B), Balsamul fortifiant cu nuc si vitamina B6 si 2 lotiuni (Loţiune STOP! caderii parului si Loţiune tonifianta pentru par cu ardei iute).

In acest moment, cele mai vandute produse din aceasta gama sunt sampoanele antimatreata, STOP caderii parului si cel fortifiant, impreuna cu Lotiunea tonifianta cu ardei iute.

Despre Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producatori de produse cosmetice din Romania. Afacere de familie infiintata in 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus in prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experienta de peste 20 de ani in cosmetologie, a crezut in puterea pe care natura o poate conferi stiintei si a mizat pe folosirea ingredientelor naturale in toate produsele sale.

Recunoscuta si la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat in ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de catre Monde Selection, Bruxelles. In 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obtinut Trofeul International al Inaltei Calitati (International High Quality Trophy) si, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifianta a castigat, in 2014 şi 2015, distinctia Gold Award.

Compania este prezenta la nivel national in retelele Auchan, Cora - Romania Hypermarche, Carrefour, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena si Remedia, diverse farmacii independente, Plafar si alte magazine naturiste din tara. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern in tari precum  Ungaria, Iordania, Liban, Republica Moldova, Grecia, Portugalia, Spania, Franta, Cipru etc.

In prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, impartite in 16 game sortimentale grupate in functie de ingredientul activ principal (galbenele, catina, ulei de masline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, anticelulita, ingrijirea parului).

Acestea pot fi gasite atat in cadrul retelelor enumerate mai sus, cat si pe magazinul online al producatorului: shop.cosmeticplant.ro


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

Galerie Foto

Susana_Laszlo_Director_General_Cosmetic_Plant
cosmetic plant susana laszlo
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1135 (s) | 33 queries | Mysql time :0.025848 (s)