News Flash:

Cum iti seama daca ciresele pe care vrei sa le cumperi au VIERMI in ele si cum se elimina! Cea mai simpla metoda, care nu da gres

14 Iunie 2018
889 Vizualizari | 1 Comentarii

Ciresele sunt printre cele mai iubite fructe ale sezonulului. Bogate in antioxidanti, minerale si vitamine, ciresele au un gust delicios, insa multi le evita din cauza viermilor care sunt in interior.

Aparitia viermilor in cirese inseamna faptul ca aceste fructe nu au fost tratate cu prea multe pesticide, asa ca nu trebuie sa va ingrijorati de consumul lor.

Atunci cand sunt alese la piata sau la magazin, trebuie sa stiti faptul ca cele mai bune cirese sunt acelea care au un rosu stralucitor. De asemenea, si cele purpurii sunt bune de consum. Iar daca au culoarea foarte inchisa, atunci ciresele pe care le-ati cumparat vor fi extrem de dulci si de parfumate.

Insa, daca sunt prea coapte, riscul de a avea viermi in interior este foarte mare. Pentru a scapa in cateva minute de viermii din cirese, aveti la dispozitie o metoda extrem de simpla:
Iata cum afli daca ciresele au viermi

„Ciresele trebuie sa fie ferme la atingere, curate, netede, fara urme de mucegai si fara zone putrezite. Coditele trebuie sa fie verzi si intacte. Pentru a scoate viermii din cirese trebuie sa le scoatem samburii si, dupa aceea, le punem intr-un castron cu apa rece. Viermii vor iesi la suprafata, iar ciresele vor fi numai bune de mancat”, a explicat tanti Maria Popa pentru adevarul.ro.

Inainte ca ciresele de iunie sa se coaca, o insecta denumita musca cireselor isi depune ouale pe fructe. Atunci cand viermii ies din nou, intra in fruct pe la coada si incep sa se hraneasca cu pulpa cireselor.

Medicii recomanda o cura de cirese in aceasta perioada. Fructele sunt foarte bune si pentru cei care sufera de diabet si sunt un aliat puternic impotriva celulitei si a grasimii.

Cum sa stimulezi activitatea cerebrala a copiilor! Ce alimente trebuie sa consume

Anumite alimente ajuta la cresterea creierului si in plus imbunatatesc functia cerebrala, memoria si concentrarea. Academia Americana de Pediatrie le catalogheaza astfel:

1. Somonul
Pestele gras precum somonul este o sursa excelenta de omega 3 si acizi grasi esentiali DHA si EPA, esentiali pentru cresterea si functionarea cerebrala. De fapt, cercetarile recente au demonstrat ca acele persoane care consuma acesti acizi grasi poseda o minte mai ascutita si au rezultate mai bune la testele de memorie. Un sandvis cu somon pentru pachetelul de scoala poate fi alegerea ideala.

2.Ouale
Ouale sunt cunoscute ca surse foarte bune de proteine, insa galbenusul de ou contine si colina, o substanta ce ajuta incredibil de mult dezvoltarea memoriei. Un ou fiert la pachetel sau un sandvis in care pui si cateva feliute de ou poate fi salvarea pentru una dintre zilele saptamanii.

3.Untul de arahide
Arahidele si untul de arahide reprezinta o sursa foarte buna de vitamina E, un antioxidant potent ce protejeaza membranele sistemului nervos. in plus contin tiamina ce ajuta creierul si sistemul nervos sa foloseasca glucoza pentru energie. Untul de arahide merge foarte bine intre doua felii de paine integrala in pachetelul de scoala.

4.Cerealele integrale
Creierul are nevoie constant de provizii de glucoza, iar cerealele integrale le furnizeaza din plin. Fibrele ajuta la reglarea eliberarii glucozei in organism. in plus, cerealele integrale contine vitamina B ce hraneste un sistem nervos sanatos. Un iaurt cu cereale integrale poate fi alegerea pentru inca una dintre zilele in care trebuie sa pregatesti pachetelul pentru scoala.

5.Ovazul
Ovazul este una dintre cerealele familiare copiilor si foarte nutritiva pentru creier. Ovazul este o sursa excelenta de energie pentru creier, primul lucru de care copiii au nevoie dimineata.
incarcat cu fibre, vitaminele E si B, potasiu si zinc, ovazul face ca organismul si creierul nostru sa functioneze la capacitate maxima. E mai greu de oferit la pachetel, insa i-l poti pregati la micul dejun.

6.Fructele rosii
Capusunele, ciresele, coacazele, murele, afinele. Cu cat culoarea este mai intensa, cu atat sunt mai hranitoare si nutritive. Contin un nivel mare de antioxidanti, in special vitamina C. Studiile au aratat ca ajuta la imbunatatirea memoriei, iar semintele lor reprezinta o sursa buna de omega 3. I le poti pune intr-o cutiuta i le poate consuma intr-una dintre pauze. Dar pune-i si o lingurita ca sa nu se murdareasca din cap pana in picioare.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

costica  | #55034
Ofertă lucru online

Căutăm operator PC pentru activitate online, prospectare de piață, ofertare prospecți. Cunoștințe redactare, postare pe diferite site-uri. Seriozitate și implicare în munca de echipă.
Căștig garantat prin contract de comision.
Ai alăyturi o echipă puternică !
info la: pacurarucostica1963@***** com
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1053 (s) | 32 queries | Mysql time :0.019774 (s)