News Flash:

De ce nu slabim cu unele diete? Adevaratele motive pentru care nu functioneaza

1 August 2013
551 Vizualizari | 0 Comentarii
Organismul uman este o masinarie complexa care trebuie sa functioneze armonios, pentru a fi in tonus mereu.

In ciuda eforturilor depuse in ultimii 20 de ani, nu a fost gasita deocamdata o dieta minune care sa si elimine starea de foame si sa si functioneze. Majoritatea dietelor se bazeaza pe infometare ascunsa (consumul te mancare voluminoasa cu valoare nutritionala foarte mica) sau pe disocierea substantelor necesare corpului (cu siguranta toata lumea este la curent cu regimul disociat).

Secretul pentru a slabi insa este cu totul altul. Persoanele supraponderale sau care au cateva kilograme in plus trebuie sainteleaga ca nu numai dieta joaca un rol important in mentinerea unui corp sanatos.

Astfel, somnul este imperativ. Corpul nostru, potrivit specialistilor, are nevoie sa isi duca la capat ciclurile de digestie si arderile intracelulare, procese foarte active in timpul somnului. Dormiti maxim 8 ore, minim 6, in fiecare noapte. Totodata, este necesara cel putin jumatate de ora de miscare, de efort sustinut, zilnic.

Pe langa aceste lucruri, cantitatea de alimente si momentul in care este consumata influenteaza foarte mult silueta. Spre exemplu, majoritatea celor supraponderali nu mananca la micul dejun. Eventual beau o cafea sau vreun suc acidulat care le pune capac pe stomac pe moment, insa ulterior le creeaza o stare de foame incredibila.Nu aceasta este solutia.

Micul dejun trebuie luat cel tarziu pana in ora 07.00 si trebuie sa fie cu adevarat copios. Este demonstrat stiintific ca un pic dejun copios nu face decat sa ofere corpului energia necesara in timpul unei zile. Pe de alta parte, odata ce prima masa vine tarziu in zi si este bogata in carbohidrati, corpul este supus unui stres imens si nu reuseste sa proceseze tot pana la ora de culcare.

Masa de pranz trebuie sa fie bogata in proteine, insa cat sa tina de foame. Masa de pranz nu trebuie sa fie deloc grea, ea avand rolul doar de a spori cantitatea de energie necesara organismului.

Totodata, cina trebuie sa aiba loc pana maxim in ora 18.00 si nu trebuie sa fie deloc bogata. O cina pentru un om normal poate consta din ceai cu diversi biscuiti organici si este de ajuns, spre deosedire de micul dejun care trebuie sa contina destul din toate grupele alimentare.

Evident, trebuie eliminate TOTAL din dieta painea alba, sucurile acidulate, mezelurie si dulciurile, in cantitati mari. Dulciuri se pot consuma in cantitati moderate, insa niciodata seara.

Asa ca, alimentele propuse pentru o astfel de dieta sunt ciupercile, ouale, carnea de pui, de peste painea neagra, orice fel de legume insa trebuie evitati cartofii, orezul si pastele. Consumati cu incredere alune si seminte neprajite si evitati pe cat posibil sa gatiti cu ulei. Totodata, SAREA trebuie scoasa TOTAL din alimentatie.

Este de evitat consumul de fast food, mancare congelata si semipreparate. Carnea de porc si cea de vita trebuie consumate doar ocazional. Evitati sa mancati prajit si nu in ultimul rand, beti foarte multa apa.

Cu o astfel de dieta, si cu mese regulate asa cum au fost descrise mai sus, veti reusi sa slabiti natural si metabolismul vostru isi va reveni, fara sa mai existe riscul de ingrasare dupa aceea.
sursa: lyla.ro

organismul uman masinarie complexa dieta minune foame
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0768 (s) | 24 queries | Mysql time :0.012225 (s)

loading...