News Flash:

Electrica tepuieste clujenii - FOTO

23 Ianuarie 2013
1834 Vizualizari | 0 Comentarii
Un clujean se lupta cu Electrica Cluj, dupa ce s-a trezit ca a platit factura la sucursala BRD din Polus, dar a fost debransat ca orice rauplatnic.
 
”Pe parcursul lunii decembrie 2012 am achitat o factura de Electrica la sucursula BRD din Polus Center (ghiseu). Mentionez ca neavand la indemana factura aferenta lunii noiembrie, pe care intentionam sa o achit (motivul fiind neprimirea facturii), am avut la indemana factura de pe decembrie si luand in considerare soldul anterior (62 lei) am achitat o suma fixa de 70 lei.
 
In data de 21.01.2013, ajung acasa in jurul orei 21.00 si ma trezesc ca am fost DECONECTAT. Sun la deranjamente la Electrica si acestia imi spun ca am fost deconectat de la curent pentru neplata partiala a facturii pe luna noiembrie. Iau o lanterna, gasesc chitanta cu care am achitat, dupa care ii resun. Angajatul imi confirma plata. dar spune ca banii s-au folosit pentru plata facturii din decembrie si doar diferenta ramasa a acoperit factura emisa in noiembrie si ca nu au ce sa faca, trebuie sa achit taxa de conectare/reconectare.
 
Fortat de imprejurari merg si dorm peste noapte in Cluj-Napoca, la parinti, va dati seama ce placut e sa plimbi un copil de nici 2 ani prin frig, dupa orele 22.00 de la o casa la alta.
 
A doua zi dimineata iau la mine facturile si chitantele pe care le am si merg la sediul Electrica de pe strada Taberei. Ii explic sefei de tura ca nu am PRIMIT factura pe noiembrie prin posta si ca am achitat-o folosind factura din decembrie. Doamna imi explica faptul ca banca mi-a inregistrat plata pentru factura din decembrie si doar partial luna noiembrie si ca trebuia sa platesc la sediul Electrica. Apoi eu o intreb pe doamna daca, ipotetic vorbind (desi eu stiam un fapt concret) eu am de achitat 2 facturii la ghiseul Electrica si doresc sa achit factura cea noua si nu pe cea veche pot face lucrul acesta?
 
Raspunsul este NU, dar ca banca POATE. Imi recomanda sa platesc taxa de conectare/reconectare si sa depun o plangere. Nemultumit fiind, refuz acest lucru si cer sa vorbesc cu o persoana mai suspusa. Ajung la o anume doamna Marcela, nu i-am retinut numele complet si ii spun povestea. Aceasta imi spune cu nonsalanta ca astfel de cazuri sunt cu zecile si ca nu au ce sa faca, e o problema ce tine de softul folosit de banca, iar pentru faptul ca nu am primit factura prin posta eu n-am cum sa dovedesc asta si ca trebuia sa achit la ghiseul Electrica, degeaba imi bat capul cu plangeri si reclamatii ca nu o sa rezolv nimic trebuie sa ACHIT taxa de conectare/reconectare si cu asta basta. Apoi o intreb daca se poate plati la ghiseul Eletrica ultima factura emisa chiar daca am mai multe facturi de achitat si ea imi raspunde ca DA, desi sefa de tura de la ghiseu imi spusese ca NU. Nervoasa, pune mana pe telefon si suna la ghiseu si ii explica sefei de tura ca DE FAPT se poate achita, mentionez ca am avut un caz concret cand am dorit sa fac acest lucru si am fost refuzat politicos.
 
In consecinta, mi s-a comunicat ca ELECTRICA nu are nici o vina pentru ca nu eu primesc facturile prin posta si nici pentru problemele legate de softul bancii. Practic, desi vorbim de o problema cu care se confrunta des, dupa spusele angajatilor Electrica, ei nu au de gand sa-si rezolve problemele fiindu-le mult mai usor sa incaseze de la fiecare consumator taxa de conectare/reconectare care depaseste uneori si 300 de lei. Practic cand le-am recomandat sa-si rezolve problemele mi-au spus mai in gluma mai in serios ca <>”, ne-a scris Marius Valean.
sursa:stiridecluj.ro

Galerie Foto

630338e4511fa1ad32fc1cb8d6252340
electrica brd polus center deconectat deranjamente cluj-napoca
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1058 (s) | 35 queries | Mysql time :0.016022 (s)

loading...