News Flash:

Endava gazduieste primul eveniment Service Desk Institute organizat in Romania

1 Octombrie 2015
421 Vizualizari | 0 Comentarii
Endava
Endava, una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapida crestere din regiune, va gazdui, pe 8 octombrie 2015, la Cluj-Napoca, primul eveniment din Romania realizat in parteneriat cu organizatia internationala Service Desk Institute (SDI). Evenimentul este o buna oportunitate pentru profesionistii din industria serviciilor IT sa discute cele mai recente tedinte cu tematica de service improvement.

Evenimentul isi propune sa fie o sursa de inspiratie pentru profesionistii din departamentele de service desk din cadrul companiilor, oferindu-le acestora sansa de a fi alaturi de experti din industrie si posibilitatea de a-si face contacte in randul altor specialisti din aceasta zona a serviciilor, de a face schimb de experienta privind provocarile din industrie, de a afla despre noi abordari si idei noi, care pot fi apoi aplicate pentru imbunatatirea zonei de service desk in companiile lor.


Discursul de deschidere al evenimentul va fi sustinut de David Wright, Director of Professional Services in cadrul Service Desk Institute (SDI), iar Karen Taylor, Service Desk Improvement Consultant in cadrul SDI, va sustine prezentarea "10 Steps To Successful ITSM Software Procurement". Printre ceilalti speakeri ai evenimentului se numara specialisti din domeniu din cadrul Endava, Sykes Enterprises Eastern Europe si BullGuard.


Evenimentul va include, de asemenea, o sesiune sustinuta de Andrei Postolache, leadership trainer la Introspecials, dar si un workshop interactiv, in cadrul caruia participantii vor forma grupuri mici de discutii pe teme foarte specifice, impartasindu-si problemele cu care s-au confruntat in zona de service desk, pentru a gasi astfel solutii  impreuna.


"Suntem incantati sa ne implicam in realizarea acestui eveniment impreuna cu Endava, o companie cu viziune in domeniu, care are o divizie de service desk in Cluj-Napoca, un hub IT important in Romania. Evenimentul aduce in prim plan importanta si valoarea industriei de service desk in regiune, fiind oportunitatea perfecta de a transmite misiunea SDI - aceea de a inspira specialistii din domeniul service desk sa fie exceptionali!", spune David Wright, David Wright, Director of Professional Services in cadrul SDI.


"In calitate de castigatori ai premiului SDI Best Managed Service Desk in 2014, Endava este partener al Service Desk Institute pentru desfasurarea evenimentului SDI Service Improvement in Cluj-Napoca. Evenimentul isi propune sa implice profesionistii din Service Desk  si sa creeze un forum de discutie pe piata locala pentru a facilita colaborarea si dezvoltarea serviciilor IT din Romania. Parteneriatul nostru cu SDI e o dovada a angajamentului nostru de a fi unul dintre liderii in furnizarea de service desk", a adaugat Ovidiu Spinean, Head of Service Desk Services in cadrul Endava.


Endava a castigat premiul pentru cel mai bun service desk in 2014, la Premiile anuale IT Service & Support, organizate de Service Desk Institute. Fiind unul dintre cele mai ravnite premii in industria de suport IT, a fost acordat ca o recunoastere a performantei si a progresului realizat de Endava din ultimii ani in ceea ce priveste zona de service desk, compania numarandu-se printre finalistii galei SDI pentru a treia oara.


Divizia de service desk a Endava asigura servicii de suport IT pentru companii de toate dimensiunile, gestionand solicitari de la peste 7.000 de utilizatori din 60 de tari. Divizia are capabilitati pentru operatiuni 24x7 si mai mult de 10 limbi de circulatie internationala, fiind aliniata cu practicile de service management ale ITIL (Information Technology Infrastructure Library). In fiecare luna, Service Desk-ul Endava inregistreaza si raspunde la aproximativ 15.000 de solicitari, solutionand pana la 90% dintre ele inca din primul nivel de suport, cu un grad de satisfactie a clientilor de 90%.


Evenimentul va avea loc la sediul Endava din Cluj-Napoca, in cladirea United Business Center. Participarea este gratuita si recomandata pentru persoanele care lucreaza in servicii IT si sunt interesate de subiecte legate de imbunatatirile care pot fi aduse in zona de service desk.


Agenda evenimentului, detaliile despre speakeri si prezentari sunt disponibile aici: http://servicedeskinstitute.com/events/it-service-events/cluj-romania/agenda.


Numarul biletelor de intrare este limitat, iar cei interesati se pot inregistra la link-ul urmator: http://servicedeskinstitute.com/events/book-online/book/352/



Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

endava sdi david wright
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1172 (s) | 23 queries | Mysql time :0.027753 (s)