Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, este dublu câștigător în cadrul competiției Progresiv Awards desfășurată pe 14 martie, adăugând în palmares două premii importante pentru industria FMCG și antreprenoriatul românesc.

Astfel, compania Farmec a fost laureata categoriei „Best New Non-Food Product” pentru al doilea an consecutiv, distincția fiind acordată gamei Aslavital Mineralactiv, ca urmare a modernizării și extinderii din septembrie anul trecut. De asemenea, Mircea Turdean, CEO Farmec, a fost desemnat „Best Manager of the Year”.

Suntem onorați să ne numărăm și anul acesta printre câștigători, mai ales la două categorii și le mulțumim tuturor celor care ne-au votat și care ne apreciază activitatea. Încercăm să aducem  un aport consistent la dezvoltarea și promovarea producției locale, să fim competitivi, să ne bazăm pe expertiza acumulată, dar și să valorificăm potențialul inovator al cercetătorilor români.

Sunt mândru să fac parte dintr-o companie valoroasă, cu 100% capital românesc, care are în centru o echipă inimoasă ce co-creează zi de zi o poveste de renume național și internațional. Am avut puterea de a ne reinventa constant şi, astfel, avem un brand de companie definit de valori precum eficienţă, inovaţie, calitate.

Cu aceste noi distincții, ne reconfirmăm poziția de lider local al industriei cosmetice și privim cu încredere spre noile planuri de dezvoltare pe care le avem pentru 2019”, a declarat Mircea Turdean, CEO Farmec.    

În cadrul Galei Progresiv Awards, publicația Magazinul Progresiv premiază managerii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din domeniul FMCG, care setează trenduri și contribuie la dezvoltarea industriei. Finaliștii au fost selectați de către Consiliul de Specialiști Progresiv Awards 2019 din care fac parte 11 profesioniști din FMCG și nu numai, dintr-un total de 296 nominalizari si auto-nominalizari înscrise.

Gama Aslavital Mineralactiv fost modernizată în luna septembrie a anului trecut și conține 15 produse cu formule inovatoare. Aslavital este un brand unic în România, dezvoltat pe baza argilei 100% naturale, provenită din munții Pădurea Craiului, asigurând un program de îngrijire a tenului prin mineralizare, regenerare, detoxifiere și antipoluare urbană.

Mircea Turdean a început să lucreze în companie în urmă cu 25 de ani, în cadrul departamentului de cercetare. Pe parcursul anilor petrecuți în cadrul Farmec, Mircea Turdean și-a construit o experiență complexă, deținând mai multe funcții în secțiile de cercetare, producție, dezvoltare. A preluat conducerea Farmec de la tatăl său, Liviu Turdean, și a continuat în forță planurile de expansiune și premierele Farmec: singurul producător român de cosmetice cu rețea de magazine de brand, intrarea pe segmentul cosmeticii decorative și pe cel al produselor cosmetice de lux, deschiderea francizei etc.

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În martie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 18 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (5 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

coral