Femeile au mainile mai pline de microbi decat barbatii - Vezi explicatia

26 Aprilie 2013
Oameni de stiinta de la Universitatea din Colorado au stabilit in cadrul unui studiu ca pe mainile femeilor se afla de 1,5 ori mai multi microbi decat pe cele ale barbatilor, conform portalului MedDaily.

Expertii au constatat ca mainile femeii sunt cel mai bun habitat pentru o varietate de microorganisme. In schimb, conform rezultatelor studiului, mainile barbatilor sunt un mediu mai putin potrivit pentru microbi din cauza gradului mare de aciditate.

In acest sens, un rol joaca si utilizarea de catre femei a diverselor produse cosmetice pentru ingrijirea pielii mainilor, ceea ce fac epiderma mai transpirata si grasa.

In genere, dupa cum au constatat oamenii de stiinta, pe mainile ambelor sexe s-au descoperit germeni de microbi intr-un numar mai mare decat s-a crezut anterior.

Cercetatorii de la Universitatea Colorado au stabilit, de asemenea, ca spalarea mainilor larg propagata ca mijloc ideal de igiena nu are nicio influenta asupra numarului de microbi.

In palma unei persoane exista 150 de specii diferite de microorganisme, dintre care doar 17% se regasesc pe ambele maini.

expertii mainile femeii microorganisme microbi produse cosmetice sexe