News Flash:

Femeile folosesc mai mult cardul decat barbatii

5 Decembrie 2014
595 Vizualizari | 0 Comentarii
carduri
In Romania, femeile au o mai mare deschidere la utilizarea cardului ca modalitate de plata, in timp ce barbatii prefera cash-ul, conform studiului "Experienta de cumparare in era consumatorilor digitali".

Acesta a fost structurat pe etapele pasilor de cumparare a 5 tipuri de produse si 4 tipuri de servicii din care au fost extrase datele relevante pentru modalitatea de plata si experienta post-cumparare, potrivit comunicatului remis Ziare.com de EY Romania.

"Chiar daca perceptia majoritara despre comportamentul de consum global al romanilor este corelata cu nivelul veniturilor, se poate sonda mai departe pentru identificarea caracteristicilor specifice la cumparare si in functie de modalitatea de plata.

Daca femeile sunt mai deschise la modalitate de plata cu cardul atat pentru produse cat si pentru servicii, barbatii prefera mai degraba cash-ul. Pe de alta parte, cu toate ca in Romania plata cu cardul inregistreaza valori scazute comparativ cu zona euro, valorile arata o tendinta de crestere a felului in care sunt operate platile cu cardul", potrivit sursei citate.

Romanii cumpara pe Internet, dar nu folosesc cardul

In ce priveste achizitionarea serviciilor, 79% dintre femei prefera sa cumpere din magazin, 7% online si 14% folosesc ambele modalitati, in timp ce barbatii prefera ca modalitate de cumparare 70% in magazin, 8% online si 22% ambele.

Cumpararea produselor este preferata de femei in varianta 68% in magazin, 6% online si 22% ambele, in timp ce barbatii opteaza pentru modalitatea de cumparare in magazin 63%, online 7% si ambele 30%.

Atat femeile (85%), cat si barbatii (82%) prefera sa faca imprumuturi bancare in sucursala.

Femeile prefera sa cumpere produse alimentare (87%) in magazin si asigurari (81%) in agentie, in timp ce barbatii prefera si ei sa cumpere serviciile medicale (77%) si automobile (76%) de la sursa.

Desi mici ca pondere, valorile inregistrate la cumpararea in mediul online pentru principalele categorii de produse/servicii sunt: telefonia mobila/servicii internet -13% femei si 20% barbati, electronice si electrocasnice - 7% femei si 10% barbati.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

cardului cash femeile telefonia mobila servicii internet
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1448 (s) | 32 queries | Mysql time :0.055420 (s)