News Flash:

Funcționarul public virtual Antonia a început să lucreze pentru clujeni

18 Aprilie 2018
551 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (0.0000)
USD: 3.9517 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Emil Boc

Primăria municipiului Cluj-Napoca continuă procesul de digitalizare a procedurilor din administrația publică locală.

Prin  crearea primului „funcționar public virtual”, numit ANTONIA,  începând din această săptămână, clujenii vor putea alege să își înregistreze un număr de 60 de cereri, de la distanță, fără a se deplasa fizic la registratura generală a instituției sau la una dintre primăriile de cartier.

„Simplificăm accesul clujenilor la serviciile administrației publice locale, cu ajutorul tehnologiei. Respectând cerințele legale în vigoare,  am stabilit un număr de 60 de tipuri de cereri pe care cetățenii le pot adresa Primăriei, cu ajutorul funcționarului public virtual „Antonia”. Acest lucru ne permite să scurtăm cu 40% circuitul actelor în instituție, prin faptul că cererile sunt înregistrate direct la șefii de servicii sau birouri, în subordinea cărora se începe procesarea solicitării și pregătirea răspunsului către cetățean”, a explicat primarul Emil Boc. Prin accesarea butonului „Servicii online” - „Cereri” de pe site-ul oficial al Primăriei  https://www.e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/, toți cei interesați pot vedea linkurile către formularele online disponibile în această primă etapă.       

            Structura pe direcții a cererilor online în această etapă: 

            Direcția Tehnică – 9 tipuri cereri

            Direcția Generală Urbanism – 8 tipuri cereri

            Direcția Patrimoniul Municipiului și Evidența Proprietății - 7 tipuri de cereri

            Serviciul de Interes Local pentru administrarea parcărilor -  6 tipuri de cereri 

            Direcția Generală Comunicare, dezvoltare locală și management proiecte – 6 tipuri de cereri

            Direcția Economică – 5 tipuri de cereri

            Serviciul Relații cu consiliul și administrație publice – 3 tipuri de cereri

            Biroul mass-media – 3 tipuri de cereri

            Direcția Ecologie urbană și Spații verzi – 3 tipuri de cereri

            Direcția Taxe și Impozite – 3 tipuri de cereri

            Direcția Poliția locală – 2 tipuri de cereri

            Serviciul Resurse Umane – 1 cerere

            Serviciul Arhivă și Tutelă – 1 cerere

            Serviciul Registrul agricol și fond funciar – 1 cerere

            Biroul Relații Externe și Investitori – 1 cerere

            Serviciul Administrare obiective culturale – 1 cerere

  

            Procesul de digitalizare va continua, prin suplimentarea progresivă a altor tipuri de cereri, care vor putea fi depuse online, prin intermediul funcționarului public virtual ANTONIA.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1190 (s) | 22 queries | Mysql time :0.015758 (s)