Gafa de proportii a celor de la postul Pro TV. In timpul emisiunii ”Sef sub acoperire” – care a durat 53 de minute, telespectatorii (dar nu numai ei, ci un membru CNA) au observat ca, pe ecran, a aparut sigla unei companii timp de… 14 minute. In astfel de conditii, Consiliul National al Audiovizualului a luat atitudine, considerand ca totul a fost, de fapt, publicitate mascata.

Cristina Pocora – membru CNA – a considerat ca a fost vorba despre o ”sfidare pe fata”, sigla BGS aparand timp de 14 minute, fiind vorba despre un adevarat ”bombardament” mediatic. Cristina Pocora a precizat ca va solicita si monitorizarea celorlalte editii ale emisiunii ”Sef sub acoperire”.

„Am facut aceasta autosesizare pentru ca s-a intamplat ca intr-o joi seara sa am televizorul deschis pe Pro TV si sa apara aceasta emisiune. Cand am auzit prima data BGS, nu mi-a sarit parul din cap, dar mi s-a parut atat de agresiva, ca aparea BGS in fiecare secunda (…) Mie mi se pare ca suntem sfidati pe fata. Mi s-a parut foarte agresiv. Efectiv m-am simtit bombardata si jignita. Vazand toata aceasta monitorizare, voi cere si monitorizarea celorlalte editii cu ceilalti Sefi sub acoperire. Pentru ca, din punctul meu de vedere, este o publicitate mascata si nu este una de bun simt. Mi se pare ca este una foarte agresiva chiar si pentru felul meu de indulgent de a privi lucrurile”, a declarat Cristina Pocora, membru CNA, conform paginademedia.ro.

S-a votat in unanimitate

Cristina Pocora a venit si cu propunerea de amenda, de 10.000 de lei. „Nu as fi mers pana aici daca Pro TV nu ar fi fost televiziunea cu cea mai mare audienta, daca ora nu era aceea si daca nu ne-am fi obisnuit ca Pro TV da tendinta in piata si inspira pe mai departe si alte televiziuni”, si-a justificat Pocora propunerea.

Sanctiunea a fost votata in unanimitate de membrii prezenti in sedinta publica: Cristina Pocora, Alex Kocsis, Ramona Sorescu, Monica Gubernat, Nicolaie Balasa, Gabriel Tufeanu, Radu Herjeu si Rasvan Popescu, mai precizeaza sura citata mai sus.

coral