News Flash:

Imagini ingrozitoare! Si tu poti pati asa ceva daca iei astfel de pastile pentru stomac! Avea doar 17 ani

12 Iunie 2014
2026 Vizualizari | 0 Comentarii
O adolescenta a suferit o reactie alergica la tablete pentru aciditatea gastrica care i-au facut pielea sa i se desparinda de pe corp. Leanne Howes, in varsta de 17 ani, a primit 10% sanse de supravietuire dupa ce a suferit o alergie la un medicament.

Fata a luat o tableta de Zantac ce i-a cauzat o alergie cat se poate de urata. O persoana dintr-un milion poate pati asa ceva.

Citeste si: Povestea BAIETELULUI alergic la PROPRIUL sau CORP: "Este o nebunie"

Sindromul Stevens Johnson este o boala fatala care i-a afectat intregul corp si i-a cauzat arsuri ale pielii, aceasta cazand in cele din urma.

Fata din Hoveton a dezvoltat acest sindrom dupa ce a luat 150 de mg de Zantac Ranitidina prescrisa de doctorul sau pentru a trata intestinele iritate.

Boala a tintuit-o la pat saptamani intregi. Fata s-a speriat cand a observat ca pe piele i-au aparut niste bube de marimea unor mingi de tenis.

Citeste si: Nici nu banuiesti! O gramada de lucruri din casa iti provoaca alergii




Galerie Foto

alergica1
adolescenta reactie alergica aciditatea gastrica leanne howes zantac
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0882 (s) | 33 queries | Mysql time :0.014553 (s)