News Flash:

Istoria și secretele unui brand clujean de succes: Modena, firma care a pus întotdeauna accentul pe seriozitate și dăruire

10 Octombrie 2018
694 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6478 RON (-0.0072)
USD: 4.0820 RON (-0.0247)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Modena

Modena, Vraja Mobilei, există pe piața clujeană de mai bine de 20 de ani. Secretul succesului afacerii constă în câteva tehnici pe care Petru Călian, managerul firmei, le-a aplicat de-a lungul anilor, astfel încât angajații să fie fericiți, iar clienții mulțumiți. 

În anul 1995, Petru Călian, împreună cu încă doi asociați, a deschis firma Modena. De atunci au trecut 23 de ani, iar „Vraja Mobilei” a devenit cunoscută ca una dintre cele mai bune firme de mobilă din țară. 
„Nu am apelat atunci la niciun designer, la niciun specialist care să-mi realizeze o siglă, ori să inventeze o denumire. Singur am desenat sigla, care și astăzi este în viață, fiind una de succes. Am realizat-o manual, pentru că în acele vremuri erau foarte puține calculatoare în țară. În ceea ce privește numele de Modena, l-am preluat de la un obiect de mobilier. Mai exact, de la un colțar de bucătărie pe care îl produceam și vindeam atunci”, explică Pentru Călian, managerul firmei Modena. 

Pentru Petru Călian, relațiile de colegialitate au fost dintotdeauna extrem de importante. Din acest motiv, angajații au devenit într-o anumită măsură familie, mai ales că unii lucrează în cadrul firmei Modena încă de la înființare.

„Avem stabilitate în ceea ce privește munca în echipă a angajaților, astfel încât avem colegi care lucreză de 14-20 de ani, iar alții de la început. Am avut chiar și generații de foști colegi care s-au pensionat de la noi din firmă. Totul pornește de sus. Dacă patronul nu organizează bine structura firmei, atunci nu are șanse să o poată controla. De asemenea, angajatorul trebuie să fie serios, să ofere salariul pe care l-a promis și să îl ofere la timp, iar angajatul, în schimb, să își facă datoria.

 

Fiindcă preferințele sunt diferite atât în funcție de personalitatea clientului cât și în funcție de tendine, firma Modena a încercat mereu să răspundă pozitiv cel puțin unui procent de 75% din piață.
„Încercăm și reușim, dar dintre toate nivelurile, piața medie n-e aprins cel mai bine și acolo ne-am stabilizat. Astfel reușim să ne păstrăm clientela prin calitatea serviciilor, profesionalism și o ofertă foarte bună. Astfel avem clienți care vin la noi de 10-15 ani. Au fost mulțumiți de la început, iar acum revin cu copiii și nepoții lor pentru a cumpăra tot de la noi”,
povestește Petru Călian. 

Astfel, succesul firmei Modena constă într-o înșiruire de tehnici pe care managerul le-a aplicat încă de când a pus bazele afacerii. Acestea sunt: seriozitatea, calitatea serviciilor, dar și dăruirea personalului. 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

Galerie Foto

s604x0_Modena_1_
modena petru calian vraja mobilie brand succes daruire calitate
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1173 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015719 (s)