News Flash:

KUMA: Ce produse aleg hotelurile pentru amenajarea bailor. Design-ul nordic, din ce in ce mai prezent pe plan local

27 Iunie 2016
307 Vizualizari | 0 Comentarii
Camelia Olesen
Potrivit Kuma Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare si blaturi pentru bai şi bucatarii, mentalitatea hotelierilor din Romania s-a schimbat semnificativ in ultimii ani, acestia fiind in acest moment mult mai atrasi de o amenajare tip nordica, optand pentru concepte de baie personalizate, culori atipice si o calitate autentificata, din dorinta de a atrage clientii si a le oferi o experienta Occidentala.

Reprezentand 30% din totalul proiectelor Kuma Romania, hotelierii romani se aliniaza trendurilor europene si mizeaza, din ce in ce mai des, pe amenajari atipice, specifice spatiului scandinav. Astfel, pentru bai, jucatorii din industria ospitalitatii opteaza pentru concepte personalizate si culori reprezentantive pentru localizarea geografica a hotelului, alegerile lor fiind determinate, in primul rand, de calitatea autentificata a produselor.



„Toti cei care opteaza pentru Kuma aleg un design minimalist si forme de lavoar turnate continuu cu blatul, unul dintre punctele forte ale produsului, intrucat nu necesita incastrare sau alipirea altor boluri din ceramica sau portelan. Motivele pentru optiunile lor se remarca atat la nivel de design, fiind un concept diferit, cat si la nivel de functionalitate, aceste tipuri de produse fiind caracterizate printr-o calitate superioara, autenticitatea marcii si, bineinteles, posibilitatea de a personaliza un intreg concept de baie ori bucatarie conform spatiului disponibil. Putem conchide ca, prin conceptele Kuma, adaugam o stea hotelului renovat", a declarat Camelia Olesen, Director Executiv KUMA Romania.


De asemenea, potrivit acesteia, pentru hotelierii de pe plan local, un alt criteriu decisiv in comportamentul de achizitie este garantia unei marci de calitate, acest lucru fiind reprezentat de declaratiile de produs pentru fiecare material in parte si acreditarile aferente anuale.




Potrivit acesteia, tranzitia romanilor catre acest stil de amenajare nu a fost una usoara, in anii 2000, majoritatea clientilor fiind obisnuiti cu produse din ceramica sau portelan in nuante de alb.De asemenea, filozofia nordica potrivit careia intr-o baie atentia se restrange pe conceptul lavoar-masca-decoratiuni,marcat printr-o culoare contrastanta, era complet necunoscuta. De altfel, reprezentanta companiei afirma ca aceasta schimbare s-a facut remarcata si in randul dealerilor, acestia fiind, de asemenea, obisnuiti cu vanzarile de ceramica si portelan in culori de alb.

Ulterior, curentul scandinav in design-ul interior a obtinut noi valente si recunoastere internationala, iar designerii de interior si arhitectii locali au avut, de asemenea, o influenta pozitiva in popularizarea acestui stil.


„Pe segementul hotelier, interesul acordat amenajarii bailor si dorinta de a se diferentia prin acest proces se pot traduce prin cresterea numarului de stele aferente unui hotel. In cazul nostru, putem afirma ca in cei 16 ani de activitate am adaugat in portofoliu peste 200 astfel de proiecte, in urma amenajarii acestora contribuind la dezvoltarea hotelurilor respective si la crearea unor spatii generoase, adevarate spa-uri in care clientii hotelurilor se simt rasfatati", a adaugat Camelia Olesen.



Pe langa reprezentantii hotelurilor de pe plan local, pasionati de stilul specific scandinav sunt si proprietarii de locuinte rezidentiale, acestia reprezentand 40% din totalul proiectelor Kuma Romania. Nu in ultimul rand, si spatiile office, alaturi de centrele comerciale, spitalele si stadioanele se aliniaza influentei nordice si ocupa 30% din business-ul companiei.


in ceea ce priveste profilul clientilor -persoane fizice care adopta un astfel de stil, Kuma ii caracterizeaza ca fiind cunoscatori ai stilurilor de amenajare, cu notiuni bine definite de design si fideli revistelor de Home&Deco. De asemenea, alegerile lor sunt dictate de bun gust, rafinament si dorinta de a fi diferiti.


Care sunt elementele definitorii pentru stilul nordic


Conform companiei, cuvintele cheie in amenajarile nordice sunt minimalismul ambientului, finetea materialelor si, nu in ultimul rand, confortul oferit de un spatiu personalizat. Simplitatea interioarelor este completata de luminozitatea recomandata in astfel de spatii, precum si de integrarea elementelor naturale.  Nu in ultimul rand, functionalitatea este un criteriu de baza in astfel de ambiente, spatiul fiind menit sa fie cat mai deschis si aerisit, permitand un stil de viata confortabil.


In plus, in ceea ce priveste coloristica stilului promovat de Kuma, reprezentanta companiei afirma ca danezii recomanda cu fermitate integrarea nuantelor inchise, precum negru, vedeta in materie de materiale solicitate pentru export fiind amestecul de perle, sticla sau oglinda pe fond de marmura neagra.


De asemenea, chiar daca un concept minimalist poate atinge un cost mai ridicat in comparatie cu alte propuneri de bai si bucatarii, investitia se recupereaza in timp, avand in vedere ca o amenajare simpla, minimalista, este usor de intretinut.


 



Galerie Foto

Kuma_-_Hotel_(1)
kuma romania hotelier
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0949 (s) | 35 queries | Mysql time :0.020460 (s)

loading...