News Flash:

Logo-ul Cluj Capitala Culturala Europeana 2021, un copy-paste de 35.000 de lei marca Vitrina Advertising

10 Septembrie 2014
1669 Vizualizari | 0 Comentarii
Bloggerul clujean Dragos Mone demonstreaza cat de usor este sa castigi un concurs avand ca obiect desemnarea logo-ului pentru candidatura Clujului a titlul de Capitala Culturala Europeana 2021 si premiul de 35.000 de lei aferent, daca esti angajat la Vitrina Advertising si stii sa dai un copy-paste.

Conform paginii oficiale a proiectului, alegerea logo-ului castigator a fost facuta, din cate se pare, pentru ca logo-ul respectiv reprezinta un "Simbol al unitatii si acceptarii diversitatii unei comunitati, mainile stranse impreuna sunt imaginea ideala a comunitatii noastre. Toti diferiti, toti egali, puternici impreuna."



Chiar si asa incredibil de reprezentativ pentru ideea de diversitate si unitate caracteristica Clujului, logo-ul pare oarecum simplist, fapt remarcat de catre blogger-ul Dragos Mone,  care i-a gasit foarte rapid si sursa de "inspiratie".

Potrivit acestuia, "muza" logo-ului castigator nu ar fi altceva decat un hatch-patern standard disponibil in programul Autocad, care seamana izbitor cu imaginea care reprezinta Clujul in competitia pentru titlul de capitala culturala europeana.



Coincidenta sau nu, cert este ca adaugarea catorva culori si rotunjirea marginilor i-au adus angajatului Vitrina, sponsorul proiectului, premiul de 35.000 de lei,  mai mult sau mai putin printr-un simplu copy-paste.

Camelia Imbuzan ocupa pozitia de creative director la Vitrina Advertising.

Galerie Foto

cluj_capitala_culturala
dragos mone concurs logo incredibil copy-paste camelia imbuzan
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1254 (s) | 24 queries | Mysql time :0.042086 (s)

loading...