News Flash:

Mai sunt cateva zile pentru inscrierea in Game of Tribes, competitia celor mai bune campanii de promovare clujene

17 Aprilie 2015
1670 Vizualizari | 0 Comentarii
IAA Young Professionals Cluj a dat start in martie concursului celor mai bune campanii de promovare clujene din ultimii 2 ani. In baza feedback-ului pozitiv primit, se anunta prelungirea termenului initial comunicat pentru inscrieri, pana in 27 aprilie. Concurentii interesati au astfel la dispozitie inca 11 zile, pentru finalizarea aplicatiilor. Detalii si inscrieri la www.GoT.marketing-tribe.ro.

27 aprilie 2015
:  termen de inscriere a campaniilor  clujene in concurs

Asociatia tinerilor profesionisti in marketing si comunicare, IAA YP Cluj, a dat start in martie unei initiative unice in industria MarCom clujeana, prin care si-a propus sa aduca fata in fata cele mai bune campanii de promovare locale si echipele de marketing din spatele acestora. Scopul proiectului - crearea unui mediu concurential transparent in advertising-ul local.

Jocul triburilor, un concurs de amploare. 15 premii pentru cele mai bune campanii de promovare isi asteapta castigatorii. Acestea sunt grupate in 5 sectiuni de concurs:
- sectiunea agentii, cu campanii de promovare integrate, PR & neconventionale, online, CSR, de branding si rebranding, de promovare a agentiei, pentru un website sau blog
- sectiunea firme, cu campanii de tip employer branding sau comunicare interna, externa
- sectiunea ONG-uri, asociatii si institutii, cu campanii de promovare ale organizatiei, ale unui proiect sau eveniment realizat
- sectiunea organizatori de evenimente, cu campanii de promovare al unui festival de entertainment, festival cultural & arts, al unui spectacol, concert sau eveniment de business.
- sectiunea realizatori de campanii de branding al Clujului, cu campanii dedicate.
Indiferent din ce trib faci parte, esti invitat in concurs. Inscrierea este GRATUITA si se poate face pentru mai multe sectiuni si categorii de campanii, pe www.GoT.marketing-tribe.ro/inscrie-campania-tribului-tau/ pana cel tarziu 27 aprilie. Regulamentul de inscriere si criteriile de jurizare sunt disponibile la acelasi link.

Campaniile inscrise vor fi jurizate de o comisie formata din specialisti MarCom de renume: Cristian China Birta, Managing Partner Kooperativa.ro, blogger Chinezu.eu si owner Blogal Initiative; Dan Petre, Managing Partener D&D Research si Testcentral, Conf. univ. dr. SNSPA; Hortensia Nastase, Vice President Lowe Grup;  Lorand Balint, Managing Director Leo Burnett si Marketing Director FRH - Federatia Romana de Handbal;  Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions Romania, fondator si coordonator The Alternative School for Creative Thinking.
Jocul triburilor va culmina cu gala oficiala de premiere, care va avea loc in 2 iunie la Auditorium Maximum UBB.

Competitia este organizata cu sprijinul UBB si Mediapost Hit Mail.
Sponsored by: Media Noua, Triba Film  | Partener de eveniment: Unishowroom
Parteneri Media: Cluj Life, Look TV, Napoca FM, TVR Cluj | Parteneri de imagine: ASM, Bizz Club, Business Ladies Club, Cluj Hub, Hotel Capitolina City Chic, Hotel Central, Hotel Capitol, JCI Cluj

Despre IAA YP Cluj
International Advertising Association Young Professionals reprezinta un program international care reuneste tineri profesionisti sub 35 de ani din domeniul marketingului si comunicarii. In intreaga lume exista peste 1000 de membri IAA YP. IAA YP Cluj s-a infiintat in 2009 si este singura filiala a IAA YP Romania, din afara Bucurestiului.

Printre proiectele asociatiei se numara Marketing Tribe, Civic Vox, Marketing dupa perdea, Client Centric Conference, ARTvertising,  MarketIMM, Serile IAA YP, precum si o serie de proiecte de colaborare cu ONG-uri si institutii, implicare in Publifest - festivalul de publicitate anual al FSPAC.


jocul triburilor competitia
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1450 (s) | 33 queries | Mysql time :0.041887 (s)