News Flash:

Megafoanele de pe litoral ar putea disparea

29 Aprilie 2013
637 Vizualizari | 0 Comentarii
Dan Matei Agathon
Moda megafoanelor zgomotoase de pe litoral ar trebui inlocuita cu promovarea moderna online, fie ca este vorba de spectacole de circ, concerte sau programe de divertisment, considera presedintele Federatiei Patronatelor din Turism si Servicii, Dan Matei Agathon.
"Moda masinilor cu megafoane care asurzesc turistii prin statiuni, anuntandu-i orele de desfasurare a spectacolelor de circ, ar trebui sa inceteze. In locul vocii sparte din megafon, programul online al tuturor concertelor, spectacolelor sau diferitelor programe de divertisment ar aduce un aer de modernitate pe malul romanesc al Marii Negre", arata Agathon, intr-un comunicat remis, duminica, AGERPRES.
FPTR apreciaza ca Litoralul romanesc nu este promovat corespunzator in mediul online, desi acesta a devenit principala modalitate de atragere a turistilor in ultimii ani. "Odata cu aparitia platformelor de socializare, a devenit o moda si o obisnuinta ca turistii, cel putin cei straini, sa verifice destinatiile pe care doresc sa le viziteze si sa ia decizii in functie de prezentarile online. Litoralul romanesc este inca la inceput din acest punct de vedere, iar o dezvoltare in mediul virtual a promovarii este necesara atat pentru atragerea de turisti straini, cat si pentru o mai buna ghidare a vizitatorilor in vederea evenimentelor care se organizeaza din ce in ce mai des pe Litoral. Promovarea turistica romaneasca trebuie sa iasa din epoca pliantelor prafuite si a site-urilor arhaice si sa intre in competitia interactivitatii cu turistii, folosind platformele sociale, rezervarile online si tot angrenajul generos de captare a atentiei pe care il pun la dispozitie aplicatiile multimedia si internetul", subliniaza FPTR.
Patronii din turism considera ca "fiecare statiune trebuie sa aiba un site atractiv, cu prezentari detaliate, cu informatii utile, dar si cu tururi virtuale ale zonei. Acest gen de oferta accesibila inclusiv de pe telefoanele mobile poate face diferenta dintre turismul inapoiat si unul modern, care are acces la lumea globala".
Cine nu se afla pe internet nu exista, iar cine se prezinta mediocru in mediul online va fi si perceput ca atare, avertizeaza, pe de alta parte, Dan Matei Agathon.
Litoralul romanesc are nevoie de aceea de un update in mediul virtual, pentru a putea intra in competitia atragerii de turisti straini, dar si pentru a-i informa pe turisti in timp real cu privire la toate evenimentele destinate petrecerii timpului liber.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

litoral promovarea moderna concerte divertisment megafoane statiuni
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1141 (s) | 33 queries | Mysql time :0.017689 (s)