News Flash:

Micul dejun: Alimente pe care n-ar mai trebui sa le consumi

14 Iulie 2013
714 Vizualizari | 0 Comentarii
Micul dejun este recomandat de cei mai multi dintre nutritionisti, fiind masa cea mai importanta din zi. Indiferent care este scopul tau, doresti sa-ti cresti masa musculara, sa te antrenezi pentru maraton, sa pierzi kilograme sau pur si simplu doresti sa fii sanatos, trebuie sa fii atent cu ce-ti hranesti corpul zi de zi si sa acorzi o atentie sporita micului dejun. În cazul in care esti asemenea multor barbati, care nu prea sunt interesati de micul dejun, chiar daca n-ai pus un gram pe tine in ultimii ani, ar trebui sa-ti schimbi optica. Micul dejun nu are un impact doar asupra starii tale fizice in general, insa iti poate afecta colesterolul, sanatatea inimii, dorinta sexuala si lista poate continua.

Iata care sunt cele mai proaste alegeri pe care le-ai putea face in legatura cu micul dejun:
 
Micul dejun bazat pe cereale procesate
Pare un lucru de la sine inteles sa nu alegi cerealele procesate si cu adaos de zahar, insa foarte multi oameni exact pe acestea le consuma la micul dejun. Sunt usor de preparat, iar daca nu sunt invelite in zahar oamenii cred ca sunt alegerea potrivita pentru ei. Ei bine, alegerea acestor alimente pentru micul dejun este una cel putin neinspirata.

Zaharul nu doar ca va ingreuna piederea in greutate, insa va avea ca efect si o scadere a nivelului energetic. Tocmai de aceea in momentul in care ai ajuns la biroul simti nevoia pentru o gustarica, intrucat te simti stors de energie. În cazul in care optezi pentru cereale la micul dejun citeste lista cu ingrediente. De cele mai multe ori vei descoperi zaharul printre ele, chiar pe locul secund. Alege cerealele bogate in fibre si cu un continut sarac in zahar.

Briosele nu sunt o alegere buna pentru micul dejun
Briosele fac parte din categoria micului dejun luat pe fuga. Cumperi o briose de la magazinul din colt, de unde ai luat si o cafea, si alergi repede spre locul de munca. Însa, nu faci decat sa-ti incepi ziua cu o doza mare de zahar care va avea ca efect o reducere a nivelului tau energetic. Pentru ca sunt ieftin de produs si mult mai mari decat cele pe care le-ai face acasa, briosele din comert sunt adevarate bombe cu ceas din cauza continutului ridicat de zahar. În plus, briosele au multe grasimi, cea mai mare parte dintre acestea fiind saturate. Nici cele care spun ca au mai putine grasimi nu sunt alegere inspirate din cauza cantitatii de zahar continute. Nu te lasa pacalit de briosele cu musli care, se spune ca au in compozitie fructe, intrucat au prea putine pentru a fi benefice insa au aceeasi cantitate de grasimi si zahar precum cele normale. Renunta la ele sau daca iti plac foarte mult rezuma-te la cele facute in casa.

Chifla cu crema de branza nu este buna pentru micul dejun
Aceasta combinatie nu este chiar atat de proasta, insa doar cand nu ne referim la micul dejun. Chifla singura nu ar face mult rau daca nu ar contine zahar si carbohidrati care se digera rapid ceea ce inseamna mai intai o crestere, dupa care prabusirea insulinei in corp. Însa, din momentul in care pe chifla ai adaugat si un strat generos de crema de branza, nivelul grasimilor saturate si al caloriilor urca pana la cer. Nu este cel mai intelept mod de a incepe ziua. Daca vrei chifle alege-le pe cele facute din cereale integrale si in loc de crema de braza opteaza pentru unt de arahide.
sursa: sfatulparintilor.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

micul dejun hranesti colesterolul
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1062 (s) | 33 queries | Mysql time :0.015386 (s)