News Flash:

O femeie a intrat in coma si a murit dupa ce si-a vopsit parul. Produsul se vinde si in Romania

17 Februarie 2015
2998 Vizualizari | 0 Comentarii
O britanica in varsta de 39 de ani a murit dupa ce a intrat in coma in urma unei reactii alergice la vopseaua de par.

Julie McCabe, mama a doi copii, stia ca este alergica la vopsea, dar a continuat sa o foloseasca in ciuda problemelor pe care le avusese. Asta pana cand a folosit un produs L'Oreal, care i-a provocat o reactie severa, pe 30 octombrie 2011, relateaza The Mirror.

Femeia se confruntase in trecut cu iritatii si umflaturi, iar medicii ii prescrisesera creme pentru a ameliora efectele secundare, dar niciun tratament pentru alergia sa.

Ultima data cand s-a vopsit, Julie McCabe a lesinat, iar problemele de respiratie i-au provocat un atac de cord si i-au afectat creierul. Ea nu s-a mai revenit niciodata din coma si a murit din cauza unei insuficiente respiratorii, pe 30 noiembrie 2012.

Familia ei da vina pe parafenilendiamina, o substanta chimica ce se gaseste in vopselele de par.

murit coma julie mccabe alergica vopsea reactie severa iritatii lesinat
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1201 (s) | 35 queries | Mysql time :0.025758 (s)

loading...