News Flash:

Ochi mai sanatosi! 9 exercitii pentru ochi care iti vor imbunatati vederea

21 Noiembrie 2017
220 Vizualizari | Comentarii

Legea fundamentala stiintifico-medicala privind muschii suna astfel: ” Daca nu îi folosesti, devin slabi“. Cu ochii, acest lucru se întâmpla la fel: petreci cea mai mare parte a zilei uitându-te la monitorul din fata ta si nu utilizezi muschii ochiului, necesari pentru a privi departe. Acesta este modul în care se dezvolta miopia moderna. Daca vei începe sa folosesti ochelari de protectie, situatia începe sa se dezvolte în favoarea ta poate chiar mai repede: ochelari reduc tensiunea muschilor ochilor. Iata cele 9 modalitati cele mai bune de a-ti antrena ochii:

1.Evita tulpina ochilor în timpul zilei. Dupa 2-3 ore, închide ochii pentru câteva minute si bucura-te de pace.

2.Aici sunt 16 exercitii de baza si bine-cunoscute. Fa-i în fiecare zi sa se simta odihniti.

3. Daca nu dormi o noapte, reduci treptat eficienta ochilor. Trebuie sa te pui la culcare minim 7-8 ore.

4. Maseaza ochii cu miscari circulare moi. Deplaseaza-te de la 1 la 6 asa cum se arata în imagine:

Pentru a apasa pe globul ocular, cel mai bine este sa folosesti degetele de mijloc si aratatorul. În acest proces ar trebui sa simti presiunea, dar nu durerea.

5.În timpul plimbarilor în aer liber, încearca sa te uitati mai des undeva în departare, si nu la picioarele tale.

6.Bea suc de morcovi. Cât de des posibil. Este de dorit în fiecare zi.

Si daca doresti efectul maxim, adauga una sau doua picaturi de ulei de masline: gustul nu se va strica, dar pentru asimilarea substantelor de morcov necesare pentru ochi este ideal.

7.Când simti ochii sunt obositi, clateste-i cu apa calda.

8. Nu te uita numai la ecranele calculatoarelor, smartphone-urilor sau televizoarelor cu cel putin doua ore înainte de culcare.
9.Încearca exercitiul Indian Trataka.

Aceasta îti va învata ochii si mintea sa se poata concentra.

Stai în fata unui obiect mic, fixat în spatiu (de exemplu, lumânare) si concentreaza-te. Nu clipi. Asigura-te ca imaginea obiectului este inscriptionata clar în memoria ta.

Apoi, acopera-ti ochii încercând sa pastrazi imaginea punctului din fata ochilor tinându-i închisi cât mai mult timp posibil. Practica acest exercitiu timp de aproximativ 10 minute.

Scopul exercitiului este de a obtine o imagine clara a unui obiect vazut anterior înainte ca ochiul sa oboseasca.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

Galerie Foto

L21doLec6xbMDm1.png
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1038 (s) | 22 queries | Mysql time :0.013490 (s)