News Flash:

Paracetamolul creste riscul aparitiei alergiilor

18 Aprilie 2013
998 Vizualizari | 0 Comentarii
Paracetamolul creste riscul aparitiei alergiilor
Un studiu realizat de cercetatori belgieni avertizeaza in privinta efectelor paracetamolului, care ar tripla riscurile de alergii la bebelusi, relateaza Le Soir. Cercetarea, evocata marti de pr Francoise Smets, gastroenterolog si hepatolog pediatric la clinica universitara St-Luc, pune in evidenta o crestere semnificativa a numarului de copii alergici in cazul in care au fost tratati cu paracetamol, unul din cele mai utilizate medicamente impotriva febrei si a durerilor. Paracetamolul este prezent in numeroase medicamente. Cercetatoarea a observat 300 de copii timp de cinci ani, incercand sa afle ce provoaca riscul de aparitie a alergiilor la bebelusi.

alergii bebelusi francoise smets paracetamolul medicamente
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0924 (s) | 33 queries | Mysql time :0.016704 (s)