News Flash:

Pasaj peste calea ferată pe Tăietura Turcului şi pasaj subteran în Mărăşti? Ce spune vice-primarul Dan Tarcea

10 Decembrie 2019
425 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7729 RON (0.0000)
USD: 4.3160 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Dan Tarcea

Cluj-Napoca este într-un proces continuu de dezvoltare a infrastructurii, iar acest lucru este confirmat și de promisiunile lui Dan Tarcea.

Dan Tarcea a dezvăluit faptul că Primăria Cluj-Napoca pregăteşte două proiecte extrem de costisitoare pentru fluidizarea traficului în cartierul Mărăşti şi pe Tăietura Turcului. În următorii ani, clujenii se vor bucura de un pasaj peste calea ferată de pe Tăietura Turcului, precum şi un pasaj subteran în Mărăşti pentru decongestionarea traficului

''Avem două proiecte majore în următorii ani. Unul este pentru Tăietura Turcului, iar unul este pentru pasajul subteran în Mărăşti. Suntem în faza de elaborare a studiului de fezabilitate. Pe Tăietura Turcului trebuie să facem un pasaj peste calea ferată. Vorbim de un proiect destul de complex pentru că are multe legături.

Este un drum de legătură care vine prin Baci pe lângă calea ferată şi trebuie să asigurăm legătura cu viitorul pasaj. Avem legătura cu Romulus Vuia cu maşinilor şi trebuie să rezolvăm această structură. O să fie un drum care va duce spre zona centrală, iar cel de-al doilea drum va fi pe lângă calea ferată care trebuie să facă legătura cu Podul Oaşului.

Dacă cineva vrea să meargă din Baci în Mărăşti să folosească acest drum de legătură. Vor fi 6-7 drumuri care vor fi conectate la acest pasaj suprateran. E un proiect extrem de scump, iar la o primă estimare ne va costa 200 de milioane de lei, dar nu avem momentan toate datele de la proiectanţi'', a spus Tarcea despre acest proiect.

Primăria Cluj-Napoca ar putea însă să cedeze acest proiect spre CFR, deoarece există un proiect mai amplu care ar putea să includă şi zona respectivă.

Cred că până în primul trimestru din 2020 vom avea studiul din fezabilitate şi vom vedea dacă îl prindem noi pe fonduri europene din 2021-2027 sau îl vom integra proiectul pe care îl are deja CFR-ul cu privire la creşterea  vitezei între Cluj şi Episcopia Bihorului.

Au deja câteva sute de milioane aprobate, dar acolo timpul de implementare ar putea să fie mai lung, deoarece au mai multe lucruri de făcut, nu doar acest pasaj”, a mai adăugat vice-primarul.

Piața Mărăști ar urma să-și schimbe înfățișarea după realizarea unui pasaj subteran și construirea unui parking:

Pasajul din Mărăşti ar urma să vină de la sensul giratoriu din Mărăşti până la Biserica Sf. Petru. La suprafaţă vor rămâne doar mijloacele de transport pe o singură bandă de circulaţie. Tot ce înseamnă parte auto din zonă să dispară şi să o mutăm într-un parking pe care să îl construim în proximitate.

Vrem ca zona respectivă să devină una civilizată, să putem extinde spaţiile verzi.  Cu siguranţă s-ar câştiga mult timp pe relaţia Nord – Sud”, a explicat proiectul Dan Tarcea.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

pasaj cale ferata subteran dan tarcea infrastructura dezvoltare
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1015 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015656 (s)