News Flash:

Pepene care scotea spume, adus inapoi de un client. Vanzatoarea, uluita: "Vai de capul meu"

10 Iulie 2018
2027 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6562 RON (+0.0013)
USD: 3.9954 RON (-0.0174)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Un barbat din Piatra Neamt a mers la cumparaturi intr-un magazin foarte mare din oras, de unde a cumparat si un pepene.

Ajuns acasa, omul spune ca a depozitat pepenele in conditii optime, pentru a fi servit mai tarziu, copiilor sai, deoarece pentru ei l-a cumparat.

Nu mica i-a fost mirarea cand o spuma alba a inceput sa iasa din pepene. Uluit, babatul a facut poze pepenelui, cat si bonului obtinut in magazin, apoi l-a pus intr-o sacosa si a mers sa-l arate in magazinul de unde l-a cumparat.

Ajuns in magazin, barbatul a aratat ciudatenia unei vanzatoare, care a scos cateva exclamatii de uimire. Totusi, un manager nu a fost atat de impresionat, intrebandu-l pe client daca el da asa ceva de mancare copiilor, e problema lui, apoi s-a oferit sa-i dea omului banii inapoi pe pepenele cu spume.

Clientul si-a luat pepenele si s-a dus glont la Protectia Consumatorului.

Pozitia oficiala a companiei Kaufland Romania

Kaufland Romania aduce urmatoarele precizari:

Pornind de la situatia semnalata, am demarat verificari la raionul de pepeni din magazinul din Piatra Neamt, dar si in depozit, in urma carora confirmam ca toate produsele sunt conforme si respecta toate standardele de calitate si siguranta.

Conform procedurii in vigoare, la livrarea in magazin, pepenii au venit insotiti de declaratie de conformitate din partea furnizorului local, ce atesta ca erau buni de consum. Produsele au fost pastrate in conditii optime de depozitare, cu temperaturi controlate de 10-12 grade Celsius, care asigura prospetimea, calitatea si siguranta tuturor fructelor si legume. De asemenea, de-a lungul zilei, au avut loc mai multe controale de prospetime la raft.

Mentionam ca produsul a fost achizitionat de client acum doua zile, drept pentru care este necesara verificarea conditiilor in care produsul a fost pastrat.

Pentru ca satisfactia clientilor e foarte importanta pentru noi, ne angajam sa returnam banii pe loc in cazul in care un client este nemultumit, indiferent de motiv.  

Ramanem la dispozitia clientilor pentru a remedia prompt orice neplacere la numarul de telefon gratuit 0800.080.888, de luni pana vineri, in intervalul orar 08.00 – 20.00 si sambata de la 8.00 – 17.00.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

Galerie Video

Distribuie:  
Loading...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0908 (s) | 22 queries | Mysql time :0.013011 (s)