News Flash:

Peste 50% dintre clientii SOLE fac parte din generatia Millenials

26 Mai 2016
267 Vizualizari | 0 Comentarii
SOLE Luxury Boutique
Potrivit SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion si de infrumusetare, reprezentantii generatiei Millenials devin treptat tinta principala a companiilor producatoare de bunuri de lux, in acest moment acestia reprezentand peste 50% din totalul clientilor SOLE. 

Cunoscuti si sub numele de reprezentanti ai generatiei Y si caracterizati printr-o educatie superioara fata de parintii lor, care le asigura astfel un nivel mai mare de venituri, persoanele nascute in perioada 1980 - 2000 au atins varsta la care isi pot permite sa-si indrepte atentia catre anumite categorii de bunuri de lux, mizand in mod special pe produse din industria modei si a tehnologiei.


In acest sens, printre cele mai populare produse se numara cele semnate Yves Saint Laurent, Gucci, Chloe si Michael Kors, brandurile europene fiind prioritare. In ceea ce priveste preferintele acestora, compania remarca faptul ca tinerii nu sunt loiali fata de un brand anume, ci selecteaza produse care sa satisfaca propriile standarde de elitism. „Cei mai tineri dintre reprezentantii acestei generatii se afla deja la stadiul in care incep sa faca primele lor achizitii de bunuri de lux, axandu-se momentan pe accesorii fashion si preferand cumpararea acestora in detrimentul altor produse si servicii, precum investitii financiare, bunuri pentru casa sau automobile", a declarat Angela Tiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE


 


Angela Tiboc,  Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE

De asemenea, accesoriile tech, precum husele pentru telefoane ori tablete, ce vizeaza personalizarea gadgeturilor devenite indispensabile pentru reprezentantii Millenials, se afla si ele in majoritatea cosurilor de cumparaturi. In plus, in ceea ce priveste comportamentul de achizitie, SOLE remarca faptul ca peste 60% dintre comenzi sunt plasate online, in foarte putine cazuri fiind preferat shopping-ul direct in magazin. „In principiu, cele mai atragatoare branduri pentru tineri sunt cele care au o prezenta ireprosabila in mediul online si care reusesc sa se apropie de ei prin mediile in care acestia isi petrec cel mai mult timp: retelele de socializare. Companiile anterior mentionate sunt cele mai bune exemple in acest sens", a completat Angela Tiboc. In plus, potrivit reprezentantei companiei, generatia Millenials se indreapta cu repeziciune catre momentul in care va deveni unul dintre cele mai puternice grupuri de consumatori de pe piata bunurilor de lux, estimand in acest sens un interval de maxim 4 ani. 


 


 

Galerie Foto

Angela_Tiboc,_Director_al_Diviziei_de_Fashion_Lifestyle_a_SOLE_(1).JPG
millenials michael kors angela tiboc
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1104 (s) | 35 queries | Mysql time :0.022766 (s)

loading...