News Flash:

Piata auto in viziunea milenialilor

28 Martie 2018
635 Vizualizari | 0 Comentarii
Preferintele auto ale milenialilor

In ultima vreme, s-a tot vorbit despre mileniali. Este vorba de persoanele nascute la sfarsitul mileniului trecut. Se considera ca milenialii sau Generatia Y, cum mai sunt numiti, s-au nascut la inceputul anilor ‘80 pana la sfarsitul anilor ‘90, cand a aparut noua generatie, Generatia Z. Generatia de dinaintea milenialilor se numeste Generatia X.
Ca varste, cei din Generatia X se incadreaza undeva intre 37 si 52 ani, cei din Generatia Y, adica milenialii, intre 20 si 36 de ani, iar cei din Generatia Z, intre 0 ani si 19 ani. Si, ca mai toate domeniile, si domeniul auto este influentat de cei care au intre 20 si 36 ani, de tinerii aflati la inceput de drum, care absolva o facultate, isi intemeiaza familii, si viseaza la o casa si o masina a lor.
Conform coxautoinc.com, care au realizat un studiu in ceea ce priveste modul in care milenialii influenteaza domeniul auto si cum vad ei viata in zilele noastre, se pot trage urmatoarele concluzii.

Milenialii sunt foarte interesati de autoturisme

Tinerii aflati la inceput de cariera profesionala si cei care isi intemeiaza familii sunt interesati foarte mult de avantajele achizitionarii unui autoturism, de aceea companiile producatoare de masini trebuie sa investeasca in atragerea milenialilor. Conform studiului, unul din trei cumparatori de autovehicule din 2016 a fost un milenial, iar acest procent tinde sa creasca. Este important ca producatorii auto sa inteleaga preferintele milenialilor pentru a le mentine interesul ridicat.

Serviciile de vanzare si post-vanzare sunt foarte importante

Nu este o diferenta prea mare intre mileniali si alte generatii in aceasta privinta. Totusi, tinerii sunt mult mai sensibili la reactii negative sau comentarii care nu isi au rostul spuse de cei care lucreaza in vanzari. Cu alte cuvinte, pe un milenial il convingi sau nu; nu exista cale de mijloc si nici vreo speranta ca se va intoarce la tine in conditiile in care nu l-ai convins din prima. Experienta pe care un milenial o are cu un vanzator de masini il poate convinge sa cumpere o masina sau, dimpotriva, sa nu mai calce niciodata pe acolo, si sa ii mai faca si reclama negativa dealerului cu ajutorul retelelor de socializare.

Milenialii isi planifica viata pe o durata mare

Spre deosebire de cei din Generatia X, care nu fac planuri pe multi ani sau nu fac planuri deloc, milenialii isi permit, datorita varstei, sa isi planifice activitatile pe perioade mai lungi de timp. Acest lucru se vede in achizitia de masini, unde nu primeaza pretul unei masini, ci ratele pe care va trebui sa le plateasca lunar. Cum creditele capata perioade din ce in ce mai lungi, unele imprumuturi acordandu-se pana la 70 de ani sau chiar peste, milenialii isi permit sa isi ia masini noi, scumpe, si extrem de tehnologizate.

Cei mai multi mileniali nu detin un autoturism, insa isi doresc unul

Tinerii care in perioada crizei economice din 2008 - 2009 terminau facultatile si erau nevoiti sa isi caute loc de munca, sau care absolvisera deja, si munceau, au vazut pe pielea lor cum criza a afectat toate sectoarele economiei, multi dintre ei avand dificultati in a gasi un loc de munca sau in a-si pastra locul pe care deja il ocupau. In acest conditii, cei care plecasera de acasa si stateau cu chirie, s-au intors sa locuiasca cu parintii pentru a reduce din cheltuieli. Din acest motiv, milenialii se mai numesc si Generatia Bumerang.

In Statele Unite, doar 37% din mileniali au propria locuinta, comparativ cu ce se intampla cu parintii lor cu ceva ani in urma, care la varsta pe care o au milenialii acum, adica intre 20 si 36 ani, 56% dintre ei reusisera sa isi cumpere o locuinta. Situatia nu este prea roz nici in ce priveste detinerea de masini. La intrebarea daca detin o masina, 83% dintre tineri au raspuns ca nu au, pentru ca nu isi permit. Aceasta nu se refera neaparat la pretul masinii, ci la tot ce vine o data cu masina, taxe, mentenanta, asigurare. Dar 73% dintre ei doresc sa isi cumpere o masina in viitorul apropiat si sunt interesati de masinile noi.
Avand in vedere rezultatele studiului, producatorii de masini trebuie sa incerce sa isi imbunatateasca nu atat produsele, care sunt oricum din ce in ce mai sigure si mai atractive, ci intreg procesul de vanzare, sa isi asculte clientii cu multa atentie si sa ia in calcul sugestiile lor, pentru ca intr-un viitor nu prea indepartat, milenialii vor reprezenta procentul cel mai mare de cumparatori auto.
Informatii oferite de WeltKlasse Automobile, importator si distribuitor autovehicule second-hand.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

Galerie Foto

mileniali_obiceiuri_cumparare
weltklasse automobile preferintele auto
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1223 (s) | 32 queries | Mysql time :0.024179 (s)