News Flash:

Politia locala Turda angajeaza consilier financiar. Vezi care sunt conditiile

13 Noiembrie 2017
313 Vizualizari | 0 Comentarii
Politia Locala Turda

SERVICIUL PUBLIC POLIȚIA LOCALĂ TURDA

ORGANIZEAZĂ CONCURS ÎN PERIOADA 14 - 19 DECEMBRIE 2017

PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI PUBLICE VACANTE DE :

CONSILIER, clasa I, grad profesional asistent – Serviciul financiar contabil, resurse umane și juridic – 1 post

Condiţii specifice de participare

-  studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe sociale, ramura de științe - științe economice;

-  minim 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

Probele pentru concurs sunt stabilite astfel:

proba scrisă se va susţine la Primăria Municipiului Turda, P-ța 1 Decembrie 1918, nr. 28, Sala mare,  în data 14 Decembrie 2017, orele 11,00

- proba de interviu se va susţine la Primăria Municipiului Turda, P-ța 1 Decembrie 1918, nr. 28, Sala de protocol, în data de 19 Decembrie 2017, orele 09,00.

Dosarul de înscriere va cuprinde:

formularul de înscriere (poate fi obținut de la Serviciul financiar–contabil, resurse umane și juridic sau de pe site-ul www.politialocalaturda.ro , secțiunea cariere);

curriculum vitae, model comun european;

copia actului de identitate;

copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;

copia carnetului de muncă și după caz a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și după caz, în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea funcției publice;

copia adeverinţei care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

cazierul judiciar. Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire;

declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia;

declarația pe propria răspundere care să ateste faptul că nu a fost destituit dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

dosar plic.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, la sediul Serviciului Public Poliția Locală Turda, P-ţa Romană, nr. 39, în perioada 13.11.2017 – 04.12.2017 și se predau secretariatului comisiei de concurs.

            Informaţii suplimentare şi bibliografia necesară se pot obţine de la sediul Serviciului Public Poliția Locală Turda, Compartimentul Resurse Umane, P-ța Romana, nr. 39, Luni-Joi 07,00 – 15,30, Vineri 07,00-13,00, telefon 0264-317303, e-mail: ru•politialocalaturda.ro – Valerio Ioana, referent.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

turda politia locala angajari
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0973 (s) | 33 queries | Mysql time :0.016492 (s)