News Flash:

Primaria Turda face angajari. Vezi care sunt domeniile si criteriile pentru concurs

14 Iunie 2016
343 Vizualizari | 0 Comentarii
Primaria Turda
Primaria Turda anunta faptul ca in data de 12 iulie va avea loc un concurs pentru ocuparea urmatoarelor functii publice:

1. Consilier I/superior - Serviciul urbanism, amenajarea teritoriului


Conditiile specifice:


- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti


- minim 9 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice


2. Referent III/superior - Serviciul urbanism, amenajarea teritoriului


Conditiile specifice:


- studii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat


- minim 9 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice


3. Consilier I/superior - Serviciul dezvoltare publica si investitii


Conditiile specifice:


- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta


- minim 9 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice


4. Consilier I/asistent - Serviciul dezvoltare publica si investitii


Conditiile specifice:


- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta


- minim 1 an vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice


Probele pentru concurs sunt stabilite astfel.


- proba scrisa se va sustine in data de 12 iulie 2016, orele 11:00


- proba de interviu se va sustine in data de 14 iulie 2016, orele 09:00


Acte necesare la dosar:


formularul de inscriere


copia actului de identitate;


copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;


cazierul judiciar


adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;


declaratia pe propria raspundere ca nu a fost destituit/a dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;


declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.


Copiile de pe actele prevazute la dosar se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.


Dosarele se depun la sediul Primariei Municipiului Turda, cam. 15, P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 28, pana la data de 29 iunie 2016, orele 15:00. Dosarele se vor verifica de catre comisia de concurs iar rezultatele selectarii dosarelor se vor afisa la sediul institutiei.


Informatii suplimentare si bibliografia necesara se pot obtine de la Biroul Resurse Umane, cam. 48, telefon 0264-317199.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

primaria turda
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1010 (s) | 33 queries | Mysql time :0.027843 (s)