News Flash:

Primaria Turda organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de director executiv la directia de taxe si impozite. Vezi care sunt conditiile de participare

14 Octombrie 2016
381 Vizualizari | 0 Comentarii
Primaria Turda 1

Primaria Turda anunta organizarea unui concurs de promovare pentru ocuparea unor functii cheie, in data de 15 noiembrie, de la orele 11:00.


Astfel, functiil puse la bataie sunt:


Director executiv, gradul II - Directia de impozite si taxe locale


Conditii de participare:


- absolvent studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice


- absolvent de masterat sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice


- sa fie numit intr-o functie publica din clasa I


- minim 3 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice


- sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile legii


Proba scrisa se va sustine in data de 15 noiembrie 2016, orele 11,00, la sediul Primariei Municipiului Turda, P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 28. Proba de interviu se va sustine in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.


Acte necesare la dosar:


a) formularul de inscriere;


         b) copia actului de identitate;


         c) copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;


         d) copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;


         e) copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;


         f) cazierul administrativ.


Copiile de pe actele prevazute la dosar se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate.


         Dosarele de inscriere la concurs se pot depune in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul oficial, partea a III-a, la sediul Primariei Municipiului Turda, P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 28, cam. 15. Dosarele se vor verifica de catre comisia de concurs iar rezultatele selectiei dosarelor se vor afisa la sediul institutiei.


         Informatii suplimentare si bibliografia necesara se pot obtine de la Biroul Resurse Umane, cam. 48, telefon 0264-317199.


turda concurs
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2016 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1358 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014548 (s)