News Flash:

Primaria Turda scoate la concurs patru functii publice vacante. Vezi care sunt acestea

17 Aprilie 2016
329 Vizualizari | 0 Comentarii
Primaria Turda
1. Consilier I/superior - Serviciul urbanism, amenajarea teritoriului:

Conditiile specifice:


- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;


- minim 9 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice.


2. Referent III/superior - Serviciul urbanism, amenajarea teritoriului


Conditiile specifice:


- studii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;


- minim 9 ani vechime in specialitatea studiilor absolvite.


3. Consilier I/superior - Serviciul dezvoltare publica si investitii


Conditiile specifice:


- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;


- minim 9 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice.


4. Consilier I/asistent - Serviciul dezvoltare publica si investitii


Conditiile specifice:


- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;


- minim 1 an vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice.


Probele pentru concurs sunt stabilite astfel: proba scrisa se va sustine in data de 17 mai 2016, orele 11:00, iar proba de interviu se va sustine in data de 19 mai 2016, orele 9:00.


Acte necesare la dosar: formularul de inscriere; copia actului de identitate; copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari; cazierul judiciar; adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; declaratia pe propria raspundere ca nu a fost destituit/a dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani; declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.


Copiile de pe actele prevazute la dosar se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.


Dosarele se depun la sediul Primariei Municipiului Turda, cam. 15, P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 28, pana la data de 4 mai 2016, orele 15:00. Dosarele se vor verifica de catre comisia de concurs iar rezultatele selectarii dosarelor se vor afisa la sediul institutiei.


Informatii suplimentare si bibliografia necesara se pot obtine de la Biroul Resurse Umane, cam. 48, telefon 0264/317.199.


 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1314 (s) | 33 queries | Mysql time :0.031110 (s)