News Flash:

Primaria Turda scoate la licitatie spre inchiriere un imobil, cu suprafata utila de 296 MP. Vezi ce conditii trebuiesc indeplinite pentru a-l putea inchiria

6 Martie 2016
584 Vizualizari | 0 Comentarii
Primaria Turda
Municipiul Turda- avand statut de unitate administrativ teritoriala- persoana juridica de drept public cu sediul in Turda, str. Piata 1 Decembrie 1918, nr. 28, face cunoscut faptul ca in ziua de 23.03.2016, orele 13:00, in sala de protocol a Primariei Municipiului Turda va avea loc licitatia publica pentru inchirierea prin licitatie publica, a unui spatiu in suprafata utila de 296 mp, situat in Turda, str. Avram Iancu, nr. 12, cu destinatia "Centru De Tineret Socio-Educativ".

1. Denumirea imobilului, caracteristici principale: Imobilul constructie obiect al inchirierii are o suprafata utila de 296 mp, este situat in intravilanul municipiului Turda, str. Avram Iancu nr. 12.  Imobilul se inchiriaza in vederea valorificarii din punct de vedere economic si atragerii de fonduri la bugetul local, fiind proprietatea publica a Municipiului Turda.


2. In vederea participarii la licitatie ofertantii vor achizitiona documentatia de participare la licitatie achitand contravaloarea acesteia in cuantum de 50 lei la casieria centrala sau ghiseele Directiei Impozite si Taxe din cadrul Primariei Municipiului Turda .


3. Ofertantii vor depune pana la data de 22.03.2016 inclusiv, orele 15:00   urmatoarele acte:


- Plic exterior format A4 pe care se va indica licitatia publica deschisa pentru care este depusa oferta, numele ofertantului si adresa/sediul acestuia si care va cuprinde:


a)     copie de pe cartea de identitate/certificatul de inmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;


b)    copie de pe actul constitutiv inclusiv de pe toate actele aditionale relevante pentru persoanele juridice;


c) certificat fiscal emis de Administratia Financiara de la domiciliul/sediul social al ofertantului;


d) certificat fiscal emis de Directia Impozite si Taxe a Primariei de la domiciliul/ sediul social al ofertantului din care rezulta ca nu are datorii la bugetul local;


e) certificat fiscal emis de Administratia Financiara a Municipiului Turda in situatia in care ofertantul persoana juridica are sucursale/filiale/puncte de lucru in Municipiul Turda;


f)   certificat fiscal emis de Directia Impozite si Taxe din cadrul Primariei Municipiul Turda in situatia in care ofertantul persoana juridica are sucursale/filiale/puncte de lucru in Municipiul Turda;


g)  dovada achitarii contravalorii caietului de sarcini (50 lei), a taxei de participare la licitatie (100 lei) si a garantiei de participare la licitatie (296 lei), (xerocopii dupa chitantele eliberate de casieria Directiei Impozite si Taxe a Municipiului Turda sau al O.P.);


h)  declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al societatii comerciale din care sa rezulte ca societatea nu se afla in reorganizare judiciara sau faliment;


i)    proiectul tehnic de reabilitare a spatiului in vederea deschiderii unui Centru de Tineret Socio-Educativ;


j)    declaratie pe proprie raspundere a ofertantului in sensul in care se angajeaza sa suporte toate cheltuielile necesare in vederea reabilitarii si amenajarii spatiului in vederea indeplinirii scopului pentru care a fost inchiriat, conform anexei la caietul de sarcini;


k)  Ofertantii vor prezenta un proiect care va cuprinde viziunea proprie de organizare a activitatilor pe parcursul celor 5 ani de durata a inchirierii.


4. In plicul format A4 se va introduce plicul format A5 care va contine oferta financiara inscrisa in formularul obtinut de la Primaria Municipiul Turda, oferta exprimata in lei/mp/luna.


5. Eventualele oferte depuse dupa data de 22.03.2016, ora 15.00, sunt excluse de la licitatie.


6. Ofertantul poate fi reprezentat si prin alte persoane imputernicite in baza unei procuri autentificate la notarul public, care se va anexa la dosar.


7. Pretul minim de pornire al licitatiei stabilit conform caietului de sarcini este de 1 leu/mp/luna.


8. Pretul de inchiriere adjudecat va fi cel putin egal cu cel inscris la punctul 7 si se va achita in conformitate cu clauzele contractuale. La inceputul fiecarui an calendaristic suma de plata va fi indexata cu indicele de inflatie. Inchirierea se face pentru o perioada de 5 ani.


9. Formularele tipizate in vederea intocmirii dosarului de participare la licitatie si clarificari se pot obtine de la Primaria Municipiului Turda, str. Piata 1 Decembrie 1918, nr.28, camera 46.


 


 


 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

municipiul turda-
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0967 (s) | 33 queries | Mysql time :0.033958 (s)