News Flash:

Producatorul local Cosmetic Plant, bilant dupa 25 de ani: Investitii de 2,2 milioane de euro si afaceri in crestere de la an la an

2 Martie 2016
350 Vizualizari | 0 Comentarii
Fabrica Cosmetic Plant
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producatori locali de cosmetice, a inregistrat, in cei 25 de ani de la infiintare, o crestere constanta a cifrei de afaceri si a realizat, in total, investitii de circa 2,2 milioane de euro. De asemenea, incepand din 1991 si pana in prezent, compania a vandut milioane de produse si a realizat exporturi catre 24 de tari, avand in acest moment in portofoliu 14 game sortimentale.

De la un singur produs, la peste 100 de produse dezvoltate si 14 game sortimentale


Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.


„Business-ul Cosmetic Plant a pornit in urma cu 25 de ani, in 1991, fiind infiintat de catre mama mea, dna. Ileana Mester, si a ramas o afacere de familie. Astazi, la un sfert de veac de la lansare, compania se afla deja la a treia generatie si a reusit, in aceasta perioada, sa obtina cresteri de la an la an si a absorbit, in total, investitii de peste 2,2 milioane de euro", a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.


Potrivit afirmatiilor sale, doar in ultimii cinci ani compania a raportat un avans cu cca. 67% al business-ului, de la 1,2 milioane de euro, in 2010, la cca. 2 milioane de euro, in 2015.


Reprezentanta companiei a subliniat, de asemenea, ca perioada de criza economica nu a avut niciun impact in afacerile companiei. Astfel, chiar si in intervalul 2008 - 2012 compania a raportat cresteri constante ale business-ului.


„Acest lucru a fost posibil tocmai ca urmare a unei strategii foarte concrete. In primul rand, am fost foarte atenti la tinerea in frau a cheltuielilor, bineinteles fara a face rabat la calitatea produselor. In plus, am analizat foarte atent atat trendurile internationale, cat si nevoile consumatorilor din tara si ne-am adaptat in permanenta gama sortimentala in functie de acestea", a mai spus Susana Laszlo.


In ceea ce priveste investitiile derulate in acesti 25 de ani de la infiintare, reprezentanta companiei a subliniat ca cele mai importante sume au fost directionate catre construirea si dotarea actualei unitati de productie, dar si catre cresterea permanenta a gradului de tehnologizare a liniei de productie.


 „Evolutia pozitiva a companiei a fost posibila prin reinvestire sistematica a profitului. Practic, din anul 2006, reinvestim an de an profitul pentru a asigura firmei o dezvoltare eficienta", a subliniat Directoarea Generala a companiei.


De asemenea, business-ul companiei a fost sustinut si de exporturi, mai ales incepand cu 2012, cand a fost creata o strategie de crestere in acest sens. Acestea au fost lansate in 2009, produsele Cosmetic Plant ajungand in 24 de țari dintre care cele mai importante sunt Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Austria, Portugalia, Marea Britanie și Germania.


Peste 100 de produse dezvoltate in 25 de ani



Business-ul Cosmetic Plant a pornit, in 1991, cu 6 game, iar in acest moment portofoliul companiei a ajuns la peste 100 de produse impartite in 14 game sortimentale. Trei dintre gamele initiale se afla si astazi printre cele esențiale in portofoliul companiei - Galbenele, Ingrijire par si Protectie Solara, prima dintre acestea fiind, la 25 de ani de la lansare, in topul celor mai vandute si indragite de catre clienti. 


 „Gamele s-au pastrat, in majoritate, dar produsele neperformante au fost scoase sau inlocuite. De asemenea, pe parcurs, unele game au fost extinse cu noi si noi produse", a mai spus Susana Laszlo. 


Conform afirmatiilor sale, gamele Cosmetic Plant au fost mereu adaptate noilor cerinte din piata. Astfel, in ultima perioada compania a investit in dezvoltarea de produse care sa raspunda nevoii clientelor privind folosirea de produse cu ingrediente naturale sau produse care sa ofere o protectie solara suplimentara.


Trei produse aniversare


Pentru a marca aniversarea a 25 de ani de la infiintare, Cosmetic Plant lanseaza in luna martie trei produse noi care au la baza trei extracte din trei flori: narcisa, crin si floarea pasiunii.


„Fiecare din florile alese semnifica cate un atribut al business-ului Cosmetic Plant. Narcisa - traditia, crinul - implinirea iar floarea pasiunii - pasiunea. De asemenea, am ales aceste extracte si datorita efectelor benefice pe care le au asupra tenului. Astfel, extractul de narcisa are efect de hidratare, cel de crin are actiune antiiritanta si regeneranta, iar cel de floarea pasiunii are efect antioxidant si de calmare a pielii iritate", a subliniat Susana Laszo.


Cele trei produse aniversare vor putea fi gasite in cele mai mari 14 magazine din reteaua Auchan, in retelele Cora - Romania Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi și alte magazine naturiste din țara timp de sase luni.

Galerie Foto

Susana_Laszlo.JPG
cosmetic plant susana laszlo
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1155 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018827 (s)

loading...