News Flash:

QuickMobile: 2 din 5 femei cumpara produse tech si prefera telefoanele pentru selfie-uri

1 Iunie 2016
418 Vizualizari | 0 Comentarii
QuickMobile
Apetitul romancelor pentru tehnologie este in crestere. In prezent, 2 din 5 femei care acceseaza oferta QuickMobile, cel mai mare specialist in tehnologie din Romania, cumpara produse tech. Clientele retailer-ului cauta in special smartphone-uri cu camere foto performante, ideale pentru selfie-uri, dar si smartwatch-uri sau braţari fitness, unul dintre motive fiind apetitul mai crescut pentru miscare si stil de viaţa sanatos al doamnelor si domnisoarelor, faţa de cel al barbaţilor.

Conform datelor QuickMobile, ponderea femeilor in randul clienţilor care achiziţioneaza, atat online, cat si offline, telefoane mobile, tablete, gadget-uri sau accesorii este de 40%, de doua ori mai mare fata de nivelul inregistrat anul trecut.


telefoanele, cu precadere smartphone-urile cu camere foto foarte bune pentru selfie-uri, dar si smartwatch-urile si accesoriile pentru fitness, sunt preferatele clientelor QuickMobile. "Romancele au prins ‹‹gustul›› tehnologiei si cauta tot mai mult telefoane cu camere foto performante, ca sa poata face selfie-uri cat mai reusite. Device-urile preferate in randul sexului frumos au un design atractiv si carcase colorate, pe care sa le poata accesoriza usor. Fiindca fac mai mult sport decat barbatii, romancele cumpara si mai multe accesorii pentru fitness, cu precadere cele care permit monitorizarea pasilor, a caloriilor arse si a efortului depus", a declarat tudor tiboc, General Manager QuickMobile. Potrivit acestuia, barbatii reprezinta acum 60% din totalul clientilor, fata de 80%, ponderea detinuta anul trecut. spre deosebire de femei, acestia sunt mai atenti la caracteristicile tehnice ale device-urilor pe care le aleg, fiind orientati in special catre smartphone-urile cu ecran mare.


In topul celor mai vandute brand-uri de produse tech de la QuickMobile, atat in randul femeilor, cat si al barbaţilor, se afla samsung, Apple, Huawei, LG si Xiaomi.


Datele companiei mai arata ca tot femeile chelteiesc mai mult decat barbaţii pe gadget-uri, accesorii si telefoane, alocand, in medie, un buget cu circa 20% mai mare faţa de domni. Prin urmare, doamnele cheltuiesc anul acesta peste 1.300 lei pe astfel de device-uri, faţa de 1.100 lei, suma alocata de barbaţi. Pe de alta parte, acestia platesc mai frecvent si mai mult cu cardul.


Potrivit datelor QuickMobile, 80% dintre cei care au cumparat si achitat online produsele achizitionate au fost barbati. Cele mai multe plati online cu cardul inregistrate de companie sunt in zilele de marti si miercuri.


 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

tehnologie quickmobile
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1000 (s) | 33 queries | Mysql time :0.028342 (s)