News Flash:

Radu Balaceanu, Country Manager Foodpanda: “Vom dubla numarul de restaurante partenere din Cluj-Napoca in maxim doua luni”

7 Iulie 2015
1538 Vizualizari | 1 Comentarii
Radu Balaceanu Country Manager foodpanda Romania
Foodpanda este cea mai mare platforma online de comenzi de mancare din Romania, compania avand in portofoliu, in momentul de fata, peste 470 de restaurante partenere. De asemenea, Radu Balaceanu, Country Manager Foodpanda Romania spune ca in urmatoarele doua luni numarul unitatilor de pe platforma se va dubla in Cluj-Napoca datorita implementarii serviciului propriu de delivery, serviciu care functioneaza deja, cu succes, in Bucuresti.

Foodpanda este un brand al Rocket Internet, incubator de businessuri online, companie care a adus eBay si Groupon in Europa. Acest brand a fost dezvoltat in mai multe tari cu economii emergente, respectiv Romania si Bulgaria, mai mult, de curand am cumparat concurenta noastra din Croatia, Serbia si Ungaria. Totodata, Foodpanda mai functioneaza si in Ucraina, Rusia, Orientul mijlociu, Singapore, Vietnam si nordul Africii. Foodpanda a fost creat, in primul rand, pentru a satisface nevoia primara a omului de a manca. Si in plus, intr-o societate tot mai dinamica, in care fiecare dintre noi are optiuni nelimitate, mai ales in ceea ce priveste mancarea, Foodpanda ofera posibilitatea pentru consumatori de a gasi o varietate mare de restaurante, cu bucatarii diverse. Mai mult, Foodpanda este un ajutor de nadejde si pentru restaurantele care nu au servicii de livrare, in momentul de fata noi am lansat un asemenea serviciu in Bucuresti, pe care il vom extinde, in urmatoarea perioada si in Cluj-Napoca. Prin acest serviciu noi oferim atat partea de transport cat si cea de publicitate. Avantajul principal al Foodpanda este ca noi suntem o companie bazata pe rezultate, in sensul ca noi nu reprezentam un cost, decat daca suntem un partener bun. Adica, daca restaurantul cu pricina primeste comenzi prin foodpanda, atunci acesta le plateste, procentual, din comanda pe care noi o aducem catre restaurante”, spune Balaceanu.



In momentul de fata Foodpanda este prezent in 13 orase din Romania, platforma avand peste 470 de unitati partenere, din care 220 sunt in Bucuresti, pe locul doi fiind Cluj-Napoca, cu 50 de restaurante, fiind urmat de Timisoara cu 40 si Iasi cu 30. Balaceanu spune ca un alt beneficiu al platformei este ca aceasta ofera consumatorului optiuni aproape nelimitate in ceea ce priveste comenzile de mancare si in plus clientii beneficiaza de o serie de discounturi consistente. “Pentru unele restaurante Foodpanda reprezinta 5 % din comenzile online, in timp ce pentru altele reprezentam 100 %. Ca si consumator nu poti sa mananci in fiecare zi acelasi lucru. Te plicitisesti indiferent ca apelezi la restaurant care are in meniu 100 de feluri de mancare, fie ca te orientezi catre un bistro mai micut. Intodeauna vei dori sa alegi si altceva. Mai mult, noi negociem pentru clientii nostri niste dealuri speciale. Chiar in momentul de fata avem o intelegere valabila pentru anumite restaurante din Bucuresti in care noi am renuntat la comisionul nostru, ei au dublat ce am renuntat noi, ca avantaj pentru client astfel incat consumatorul sa fie satisfacut”, afirma Balaceanu.

Acesta mai spune ca Foodpanda pune pe primul loc calitatea si ca platforma ia masuri drastice in cazul in care restaurantele nu se conformeaza normelor de calitate. “Daca sunt probleme in ceea ce priveste calitatea mancarii noi avem o rezolvare simpla: ii scoatem de pe platforma. Sistemul nostru de control al calitatii este dat de clientii nostri care fac reviewuri sau plangeri. In prima faza discutam cu reprezentantii restaurantelor si incercam sa gasim motivul si sa-l remediem impreuna. Daca situatia persista, pleaca de pe platforma. Incercam sa fim proactivi, sa facem in asa fel incat business-ul sa functioneze perfect pentru ambele parti, dar daca vedem ca acestia nu remediaza problemele, luam masuri drastice”, spune Balaceanu.


Platforma Foodpanda este prezenta in Cluj-Napoca de la inceputul anului 2013, unde numara, in prezent, aproape 50 de restaurante partenere. Balaceanu spune ca piata clujeana de comenzi de mancare a evoluat constant, acesta afirmand ca in urmatoarele luni se asteapta la dublarea numarului de restaurante partenere din Cluj, mai ales dupa implementarea serviciului propriu de delivery. “Una dintre cele mai mari probleme in Cluj-Napoca este ca o buna parte din livrarile de mancare la domiciliu se face cu taxiul. Or, noi venim cu o alternativa si anume serviciul propriu de delivery care ne va ajuta sa oferim o experienta buna “cap-coada” consumatorului. De asemenea, anticipam ca vom dubla numarul de restaurante prezente pe platforma in maxim doua luni odata ce vom implementa proiectul propriu de livrare la domiciliu”, spune Balaceanu.

Acesta mai afirma ca locuitorii municipiului comanda in general pizza, aceasta categorie reprezentand 20 % din comenzile efectuate pe Foodpanda in Cluj-Napoca, fiind urmata de mancarea romaneasca, care reprezinta aproximativ 18 % din comenzi, pe locul trei in preferintele clujenilor situandu-se mancarea cu specific american, cu 15 % din comenzi. Clujenii comanda si multa mancare vegetariana, 5 % dintre comenzile zilnice fiind incluse in aceasta categorie. “Piata clujeana a evolut din toate punctele de vedere in ultimul an. Totusi, clientul din Cluj este foarte diferit de cel din Bucuresti, adica, daca in Capitala peste 30 % dintre comenzi reprezinta pizza, in Cluj-Napoca doar 20 % dintre livrari reprezinta mancare italieneasca. Mai departe, daca majoritatea comenzilor din Bucuresti sunt realizate in jurul orei 12.30, in Cluj-Napoca oamenii comanda mai mult in intervalul 13-13.30. Sunt niste detalii de nuanta la care noi trebuie sa avem grija in momentul in care facem campaniile de marketing sau cand dicutam cu restaurantele pentru a face promotii sau discounturi. De asemenea, o alta diferenta dintre Bucuresti si Cluj-Napoca este faptul ca in Capitala cosul mediu este de 60 lei, in timp ce clujenii cheltuiesc, in medie, 45, 50 lei. O explicatie plauzibila ar putea fi legata de numarul mare de studenti din Cluj, raportat la numarul populatiei, acestia comandand unu, maxim doua produse”, considera Country Manager Foodpanda.

Balaceanu mai spune ca in urmatoarea perioada clientii platformei vor beneficia de o serie de noi avantaje, Foodpanda fiind in negocieri cu un operator de telefonie mobila, dar si cu o companie de plati online. “Vom avea un deal cu un mare operator de telefonie mobila, care va reprezenta atat pentru noi cat si pentru clientii nostri un avantaj ca si modalitate de plata, clientii respectivei companii vor putea plati comanda la factura si in plus, vor primi discounturi la comenzile de pe foodpanda de fiecare data cand vor achizitiona un serviciu de la respectivul operator. Totodata, vom semna o intelegere si cu unul dintre integratorii de plati online clientii respectivului serviciu urmand sa beneficieze de o serie de avantaje la plata online”, mai afirma Balaceanu. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

Galerie Foto

mancare_online
foodpanda romania radu balaceanu cluj-napoca rocket internet ebay
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1443 (s) | 32 queries | Mysql time :0.042381 (s)